Träningspass

Home Forums Allmänt om gymträning Träningspass

  • This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Posts
  • #66724
    #471629

    Hej Body. Jag är ny och vill bygga muskler så snabbt och så mycket.
    Hade tänkt å träna ofta och varje dag om det blir bättre.
    Jag vill få så stora muskler som möjligt!

    Så kan någon ge ett schema på vad jag kan träna de olika veckor dagarn. evnt träna vissa muskler fler gånger i veckan osv.

    Mvh Underytan

    #471630

    Varför söker du inte runt på forumet så kommer du finna att frågan är ställd några gånger redan och besvarad?

    #471631

    Kan du väll linka ett , för jag hittade inget bra.

    #471632

    Lat, lat, latast, lattigast. För mig obeskrivligt hur man inte kan hitta om man söker. Denna tråd: [http://forum.body.se/showthread.php?t=35537] blott 5 dagar gammal frågar nästan exakt samma sak som du, där finns även fler länkar. den borde t.o.m ha funnits på första sidan när du skrev dit inlägg!
    Skärpning nu…

    #471633

    Nu går jag Off topic!

    Så fort någon ny kille/tjej blir medlem här och söker kanske efter ett bra schema, går in på Allmänt och kollar första 2 sidorna men hittar inget som han/hon tycker det är särskilt bra och ser då att man kan starta en ny tråd och gör det. Det mesta delen av inläggen är ”men för fan sök lite innan du lägger ut något” eller något liknande. Oftast ser jag de som varit med lite längre här som skriver såhär, tänk på att det inte är alla som hittar lika på på div. forum eller liknande. Istället så kan man fråga ”Har du testat den supereffektiva funktionen ””sök”” där du kan söka svar på nästan alla dina frågor” och sen invänta och se om den personen kanske lär sig?

    Kanske onödigt jag skriver detta men det är störigt att se många vara så otrevliga på detta forum!

    #471634

    Jo jag håller med, har själv inte varit här så länge. MEN nästan exakt samma fråga som TS ställde fanns redan som tråd på FÖRSTA sidan när han skrev. Då har man liksom inte ens försökt enligt mig och behöver informeras om detta…

    #471635
    kalkborste wrote:
    Jo jag håller med, har själv inte varit här så länge. MEN nästan exakt samma fråga som TS ställde fanns redan som tråd på FÖRSTA sidan när han skrev. Då har man liksom inte ens försökt enligt mig och behöver informeras om detta…

    håller med dig, då detta fanns på första sidan då försöker man inte ens

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.