Underbar maskin!

Home Forums Allmänt om gymträning Underbar maskin!

  • This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Posts
  • #64840
    #452020

    På gymmet där jag tränar har de en maskin som heter Precor AMT, och man kan bara säga att den är asbra! Det är som en crosstrainer, men man kan kontrollera om man vill ”springa trappsteg”, ”jogga” eller ”löpning”. Man måste använda sin kraft i benen för att komma nånstans, inte som på crosstrainer där man i princip bara har ett flyt med hjälp av maskinens rörelse (hoppas ni förstår hur jag menar :p).

    Man arbetar verkligen med sina benmuskler till hundra, och såklart kan man reglera motståndet! :)

    Har ni den på ditt gym? Testa den isf!

    Mvh

    #452021

    Vi har nästan uteslutande Precormaskiner, iaf bland de mer nyinköpta. Crosstrainern är en Precor men den går bara i en vanlig elliptisk bana som vilken annan crosstrainer som helst. Men en Precor AMT lät riktigt smart faktiskt.

    #452022

    Precor AMT

    #452023

    Såna har de köpt in på träningsverket där jag tränar, grymt! :) lite hajtekk :p

    #452024

    såg ut som ett rymdskepp!

    #452025
    Peter_Eriksson wrote:
    Såna har de köpt in på träningsverket där jag tränar, grymt! :) lite hajtekk :p

    Haha, eller hur :p Prova och kör den efter ett benpass, då blir det ett rejält pump i benen! :emo-thumb

    #452026

    Dom där är grymma. Om man nu utnyttjar dom rätt…:up:

    #452027

    Grymt skön maskin, var lite knepig i början när man provade den men man fick fort in rytmen, nu är den en klar favorit ;)

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.