Vad tycker ni om detta?

Home Forums Allmänt om gymträning Vad tycker ni om detta?

  • This topic is empty.
Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author
    Posts
  • #70631
    #545182

    Kolla in denna länk. Är det någon som har erfarenhet av vad som är så ”revolutionerande”?

    [http://www.7minutemuscle.com/]

    #545183
    Tunnis wrote:
    Kolla in denna länk. Är det någon som har erfarenhet av vad som är så ”revolutionerande”?

    [http://www.7minutemuscle.com/]

    Spontant: Marknadsföringen? De ”lovar” allt, för alla, nästan utan egen insats. Vad är det man säger, ”låter det för bra för att vara sant så är det oftast inte sant…”

    #545184

    Enbart baserat på deras retorik så kan man nog med stor sannolikhet se det som rent skitsnack.

    #545185

    ”Rather do something else then a long boring workout” ? :nono: Jag tränar för att det är kul. och tror inte på sånt där crap faktiskt som det där eller ”Get ripped in 4 weeks” etc etc….

    #545186

    Bara ordet ”Revolutionerande” inom Kost och träningsbranschen så blir jag skeptisk.

    #545187

    Gud så löjligt.

    #545188

    lean sexy body. Jag tränar för att det är kul med! hinner sätta på min skorna på 7 min.

    #545189
    Tunnis wrote:
    Kolla in denna länk. Är det någon som har erfarenhet av vad som är så ”revolutionerande”?

    [http://www.7minutemuscle.com/]

    Bara av intresse, vad hade du själv gissat att kommentarerna skulle bli efter den där länken?:D

    #545190

    Hade nog förväntat mig en rejäl sågning av innehållet i länken.
    Som sagt, låter det för bra för att vara sant är det förmodligen inte sant.

    Håller på att försöka lära mig lite om träning, för mig som nybörjare och helt okunnig i ämnet försöker jag stämma av diverse teorier med er som tränat länge för att försöka lära mig. På nätet finns ju oändligt med experter och påståenden som man kan tycka är rejält förvirrande om man nu inte besitter någon större kunskap i ämnet.
    Försöker helt enkelt hitta rätt i djungeln med typ frågor som, behöver man 15g protein per dag som vissa säger eller 300g enligt andra.
    Är supinerat bättre än pronerat vid curl etc.

    Tycker detta forum är en helt otrolig kunskapskälla, bättre än någon bok!

    #545191
    Tunnis wrote:
    Hade nog förväntat mig en rejäl sågning av innehållet i länken.
    Som sagt, låter det för bra för att vara sant är det förmodligen inte sant.

    Håller på att försöka lära mig lite om träning, för mig som nybörjare och helt okunnig i ämnet försöker jag stämma av diverse teorier med er som tränat länge för att försöka lära mig. På nätet finns ju oändligt med experter och påståenden som man kan tycka är rejält förvirrande om man nu inte besitter någon större kunskap i ämnet.
    Försöker helt enkelt hitta rätt i djungeln med typ frågor som, behöver man 15g protein per dag som vissa säger eller 300g enligt andra.
    Är supinerat bättre än pronerat vid curl etc.

    Tycker detta forum är en helt otrolig kunskapskälla, bättre än någon bok!

    Den tar jag!:D
    Vill du få större bicce tror jag nog de flesta skulle skriva under på att supinerat är överlägset :D

    #545192

    Att få en pop-up när man försöker stänga ner skiten bevisar väl allt…

    #545193

    I kombination med en abtronic och en shakeweight så skulle det där upplägget kunna skapa en Mr. O…

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.