Var finns det bra gym i Grästorp?

Home Forums Allmänt om gymträning Var finns det bra gym i Grästorp?

  • This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Posts
  • #65559
    #454701

    Ska flytta till Grästorp om en månad och vill redan sondera terrängen lite. Finns det någon gymräv/gymrävhona som tränar i Grästorp och kan tipsa något bra gym där?

    #454702

    Utbudet i Grästorp är ju inte direkt överväldigande precis.
    Släpa dig in till Vargön borde ta 10 min med bil där finns apell.
    [http://www.apellpower.com/]
    //Marcus

    #454703
    Robert Svensson wrote:
    Grästorp, min hemort. :)

    Det fanns ett klockrent gym vid badet förut, men, det har flyttat vidare till temporära lokaler vid vårdcentralen. Det gymmet är det enda riktigt som kan klassas gym i Grästorp.

    Det har precis startats upp ett nytt gym i Grästorp, mitt emot BG-grillen. Dom har hela fadderullan, med pass, gymlokal(!), och så vidare. Men det är dyrt, 319:- i månaden. Det är ett månadsråd från ditt konto om man bor i Grästorp.

    Jag föreslår du ringer gymansvarige Per, har inte numret just nu. Men jag PM:a dig det senare. Så kan du höra med han hur planerna ser ut för: Grästorps Atletklubb.

    Det är ett klassiskt hardcore-gym, ordentliga grejor, inga ”nu ska vi träna tillsammans”-pass, är sådant av intresse – så kan du checka av gymet som jag nämde tidigare, mitt på torget ligger det, nästan i alla fall.

    Tack för svar! Jasså du är från Grästorp! Ja, jag måste in där och kolla läget. Vet ju inte hur det ser ut där! Dottern ska ju börja skolan där också.
    Grästorps Atletklubb lät ju bra! Gillar klassiska gym (har svårt att förstå mig på de där moderniteterna) och tränar gör jag oftast ensam så det är inga problemos! Skicka gärna PM så jag kan ringa honom om detta!

    #454704
    Lioness wrote:
    Ska flytta till Grästorp om en månad och vill redan sondera terrängen lite. Finns det någon gymräv/gymrävhona som tränar i Grästorp och kan tipsa något bra gym där?

    Ha Ha det är ju otroligt.. läste precis i metro att det sker en mycket större inflyttning kvinnor än män i småorter som Grästorp, nossebro osv.. fan man kanske skulle ta och flytta hem igen :)

    Till din fråga då, säger som Robert kör på Grästorps atletklubb, även om den nya lokalen dom har nu inte är någon höjdare, var bättre när det låg i badhuset.. dock renoveras badet nu och det kommer åter bli gym där sen igen, förmodligen blir det kanon då det blir klart till våren/sommaren

    Jag känner ägaren Pär mycket väl, vill du ha nummret pm:a mig (om du inte redan fått de av Robert villsäga..)

    lycka till med flytten:emo-thumb

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.