Vardags motion

Home Forums Allmänt om gymträning Vardags motion

  • This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Posts
  • #71683
    #565688

    Hallå alla ni på Body Magazines forum!

    Jag har fått för mig att börja träna lite hemma på egen hand då jag ofta blir trackad av mina polare för att jag är en ”jävla tunnis”

    Så jag skulle bara uppskatta om ni kunde komma med lite feedback på mitt träningsschema. Då jag arbetar som brevbärare så anser jag att motion och benstyrka får jag nog helt tillräkligt av. Sen tänkte jag köra lite styrketräning själv varje kväll. Schemat ser ut som följer.

    30 armhävningar
    30 hantelcurls (10kg)
    100 sit-ups
    15 såna där när man ligger på rygg å lyfter upp benen, vet inte vad det heter

    Sen stretchning å ett rått ägg på det….

    Tror ni att jag kommer märka någon skillnad om någon månad? Kan tillägga att jag är 1,79 lång å väger ca 70kg:up:

    Kommer ju givetvis att lägg på fler reps med tiden:D

    Tack på förhand // rasmus

    #565689

    Någon månad kommer inte ge dig mycket det tar tid att bygga på sig muskler så är det. Och är det så att du nu inte kan träna på gym av någon anledning så försök iaf att fixa en bänk och en skivstång så du kan göra lite övningar med vikter.

    Att ligga och göra massa situps och armhävningar kommer inte göra dig mycket större. Mitt tips är att börja på ett riktigt gym om du nu vill bli större.

    #565690
    0ehrn wrote:
    Hallå alla ni på Body Magazines forum!

    Jag har fått för mig att börja träna lite hemma på egen hand då jag ofta blir trackad av mina polare för att jag är en ”jävla tunnis”

    Så jag skulle bara uppskatta om ni kunde komma med lite feedback på mitt träningsschema. Då jag arbetar som brevbärare så anser jag att motion och benstyrka får jag nog helt tillräkligt av. Sen tänkte jag köra lite styrketräning själv varje kväll. Schemat ser ut som följer.

    30 armhävningar
    30 hantelcurls (10kg)