Boosta mig! :d

Home Forums Allmänt om konditionsträning Boosta mig! :d

  • This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #51640
    #125181

    Hej,

    Vill bara säga att jag har gått ner 10 KG i RENT fett genom att gå intensivt minst 30 min efter dom flesta träningspassen..

    Känns omotiverande men det är värt det!!
    Det får ta den tid det tar.. tog mig 6 månader. från 89kg till 79kg. Har 6-pack idag och lever som en kung =)

    Nu så är det så att jag vill upp ett par kg i muskler. Då antar jag att man ska bunkra upp lite kg sen deffa?
    Någon där ute som har bra råd om öka i muskler?
    kosttillskott med mera.

    Tack för svar!

    #125182

    Uhm, du väger 79 kg. Av vilken anledning skulle du behöva bunkra/bulka upp och sen deffa? Nu vet jag förvisso inte hur lång du är, men jag har svårt att tro att du skulle Behöva bunkra upp igen innan en deff.

    Vill du öka i muskelmassa, träna tyngre helt enkelt. Berätta gärna hur ditt upplägg ser ut redan nu när du är på gymmet.

    Vad gäller kosttillskott så har jag absolut nada koll. Min filosofi är hellre att äta än att hålla på med annat jox som för mig bara är onödiga pengar (detta är givetvis en smaksak och det kommer säkert komma svar som kan ge tips).

    Stort grattis dock till din viktnedgång och att du har kommit en bit på vägen!

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.