Blir inte trådskaparen meddelad om tråden tas bort?

Home Forums BODY Foruminformation Blir inte trådskaparen meddelad om tråden tas bort?

  • This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Posts
  • #54137
    #136163

    Tror jag fått en tråd borttagen och bara undrar i största allmänhet, ett pm med anledning eller i alla fall meddelande om att den är borttagen hade vart fint och uppskattats. (Så slipper man tro att man är totalt blind och att det uppskjutna besöket till optikern var ett katastrofalt misstag! :D)

    #136164
    Albin wrote:
    Tror jag fått en tråd borttagen och bara undrar i största allmänhet, ett pm med anledning eller i alla fall meddelande om att den är borttagen hade vart fint och uppskattats. (Så slipper man tro att man är totalt blind och att det uppskjutna besöket till optikern var ett katastrofalt misstag! :D)

    I det fall trådskaparen blir varnad eller får anmärkning för innehållet i tråden så sker det automatiskt av forummjukvaran. Annars behövs det göras manuellt. Du får ett PM nu i efterhand.

    #136165

    Många gånger är nog själva trådskaparen ointresserad. Det är ingenting vi har satt i system för att det helt enkelt inte har efterfrågats vad jag vet, men självklart kan jag ta upp ämnet i modforumet och se om det eventuellt finns någon funktion i vBulletin som gör detta automatiskt.

    Annars får vi skriva ner på att-göra-listan varje gång man raderar ett aktuellt ämne för att det spårar ur att meddela trådskaparen via PM, de gånger vi upplever att denne kan vara intresserad.

    Edit; Magnus vann!

    #136166

    En funktion i vBulletin hade ju räckt, sen är det väl upp till trådskaparen att lyfta frågan genom att kontakta mods om invändningar skulle finnas.
    :up:

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.