Bildkvalité / bildtänk

Home Forums BODY Magazine Bildkvalité / bildtänk

  • This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #64989
    #452543

    Jag fick nya Body i lådan idag och blev genast glad då jag personligen gillar häftiga, kontrastrika bilder bättre än fotografiskt korrekta bilder med prio att ha täckning i hela bilden, speciellt i en tidning som Body som ska ”peppa” till träning. Bilderna på Kelmeling, är coola vinklar, flera som är väldigt snyggt ljussatta, det syns att möda har lagts ner till skillnad mot vissa reportage där man undrar hur (om?) man tänkt…

    Bilderna från PRO tävlingen, i extrem kontrast, är rätt balla och får en att förstå hur formen var…helt rätt beslut…coolt istället för de ”vanliga”.

    Coola bilder, bättre bildtänk än förut och bättre fotografisk kvalitet och en arbetande modell (Kelmeling…) gör att detta nummer har de ballaste bilderna på länge…

    Dock ”Vimmel i meckat” i HDR stil var väl så där…för små bilder för att få ”känslan”…

    Allt detta är mina, högst subjektiva, åsikter. Och det jag försöker förmedla är att det är skitkul att bläddra bara pga bilderna…detta nummer kommer att bläddras sönder! Tack.

    #452544

    Kul med initierade åsikter kring bildmaterialet!

    Nu är ju inte jag personligen involverad på det viset vad gäller just bilder, men jag tycker att det är intressant att läsa likafullt:up:

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.