BODY på en helt ny nivå

Home Forums BODY Magazine BODY på en helt ny nivå

  • This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Posts
  • #52100
    #127052

    Jag har läst eran tidning sedan -96. Senaste åren har jag dock blivit besviken och började se tidningen som ett skämt.

    Men nu har det f*n hänt något. Senaste numren har varit dem bästa jag läst, någonsin.
    Tidningen har fått en seriösare stil med mycket innehållsrika och intressanta artiklar.

    Marklyftartikeln höll mycket hög klass, proteinartikeln kunde jag inte lägga ifrån mig.
    När Bartoll tidigare skrivit artiklar i tidningen har jag inte klarat av att läsa dem, tyckte dem var rätt kassa. Men nu skriver han som en gud och visar varför han är en av dem stora tränarna i Sverige. Längtar riktigt efter nya artiklar från honom nu :).

    Fortsätt i denna stilen, för nu längtar jag till nästa nummer :up:

    #127053
    Patrik Sundvall wrote:
    Jag har läst eran tidning sedan -96. Senaste åren har jag dock blivit besviken och började se tidningen som ett skämt.

    Men nu har det f*n hänt något. Senaste numren har varit dem bästa jag läst, någonsin.
    Tidningen har fått en seriösare stil med mycket innehållsrika och intressanta artiklar.

    Marklyftartikeln höll mycket hög klass, proteinartikeln kunde jag inte lägga ifrån mig.
    När Bartoll tidigare skrivit artiklar i tidningen har jag inte klarat av att läsa dem, tyckte dem var rätt kassa. Men nu skriver han som en gud och visar varför han är en av dem stora tränarna i Sverige. Längtar riktigt efter nya artiklar från honom nu :).

    Fortsätt i denna stilen, för nu längtar jag till nästa nummer :up:

    Får faktiskt hålla med, har varit en hel del bra artiklar på sistone. Bla av Nicklas och Joakim B. Marklyftartikeln osv. Synd inte Martin B skriver mer.

    Sen finns det förstås massor av trams kvar som recept, en del ointressanta personreportage osv. Men det är sådant som jag personligen inte är intresserad av.

    Edit, strök det sista då jag egentligen skiter i vilket. Man kan bläddra förbi.

    #127054

    Kul att ni tycker att det går framåt:)

    Osvikligen blir det ju så att man är mer intresserad av vissa artiklar än andra (det gäller även mig), men jag är mycket nöjd med tidningens nya skribenter:nod

    #127055

    Thanks guys!

    :D

    Alex

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.