Hur lång tid dröjer det innan tillvalen dyker ner i brevlådan?

Home Forums BODY Magazine Hur lång tid dröjer det innan tillvalen dyker ner i brevlådan?

  • This topic is empty.
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author
    Posts
  • #57206
    #283414

    Hejsan

    Har beställt en årsprenumeration av Body och valde att ta del av erbjudandena angående träningsbok osv, när kommer detta att levereras? Dvs hur lång är leveranstiden från det att beställning är lagd.

    #283415

    brukar dröja några veckor efter att din beställning är betald och bekräftad.

    #283416

    Tackar

    #283417

    Peter svar stämmer. Prenumerationshanteraren Pressdata meddelar (via adressetiketter med info om vilket prenumerationserbjudande som är valt) vårt förlags lager då betalning inkommit och registrerats, så sänder sedan lagret gåvan i ett brev eller paket med adressetiketten påklistrad.

    #283418

    Uppe i 4 veckors väntan nu… riktigt drygt och nästan på gränsen till dåligt.

    #283419
    Psyx wrote:
    Uppe i 4 veckors väntan nu… riktigt drygt och nästan på gränsen till dåligt.

    Prenumerationsgåvor sänds ut inom tre-fem veckor från betalning av fakturan. Din fråga var iofs hur länge dessa dröjer efter att man gjort en beställning på prenumeration, och då får man plussa på några veckor.

    Beställer man prenumerationen online/via insänd papperskupong bör man ha fakturan på det man beställt inom två-tre veckor. Sedan får man såklart lägga till tiden det tar innan man gör sin betalning av fakturan.

    Notera: Vid onlinebeställning av prenumeration kan man även välja att betala fakturan via bank/kredit på en gång.

    #283420

    Nu är vi uppe i 6 veckor, snart 7…

    Grymt besviken nu.

    #283421

    Jag har inte heller fått något snart 4 månader sedan jag beställde:(

    #283422
    lugan wrote:
    Jag har inte heller fått något snart 4 månader sedan jag beställde:(

    4 Månader? Det är ju galet, kan vi få något svar på varför det dröjer? Detta är inte rimliga eller acceptabla leveranstider!

    #283423

    Psyx och lugan: Vi e-postar er på den e-postadress era forumanvändare har för att få er uppgifter (namn, adress, postadress, etc) för att kontrollera er ärenden. Om ni vill vara proaktiva kan ni e-posta mig dessa uppgifter samt problemet ni upplever på [mailto:magnus@body.se] så sänder jag vidare.

    För övrigt är telefonnumret till prenumerationstjänsten Pressdata (de som sitter på register och är de som prenumeranter ska kontakta för hjälp ifall något gått fel) är 08-799 62 70, man når dem under kontorstid.

    #283424

    Ville bara tacka Magnus för att han hjälpt mig med problemet på ett snabbt och effektivt sätt. Mycket god kundkontakt från er sida, bara plus!

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.