Lasse Eriksson + BODY = Sant?

Home Forums BODY Magazine Lasse Eriksson + BODY = Sant?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 39 total)
  • Author
    Posts
  • #911823
    karl birger wrote:
    mr voldermar du som tycker att lasse eriksson endast är en hyfsat byggare kan du visa vad du går för? slit av dig tshirten o ta et kort o lägga upp så ska vi andra se hur hyfsad du e!
    Kan hålla med om att det kan bli lite tjatigt med samma profiler, men just sen när du yttrar dig o säger hyfsad:nono:
    antingen put up or shut up!

    Kan du förklara för mig varför Voldemaahr behöver stödja sitt uttalande med att slita av sig skjortan?

    #911824

    Hmm jag har inte ens noterat att någon Lasse Eriksson är med i BODY :D
    inte dirket så jag sitter och stör mig på vilka som är med och inte i BODY.

    #911825
    karl birger wrote:
    mr voldermar du som tycker att lasse eriksson endast är en hyfsat byggare kan du visa vad du går för? slit av dig tshirten o ta et kort o lägga upp så ska vi andra se hur hyfsad du e!
    Kan hålla med om att det kan bli lite tjatigt med samma profiler, men just sen när du yttrar dig o säger hyfsad:nono:
    antingen put up or shut up!

    smart inlägg :|

    #911826

    ställer gärna upp på ett repotage jag med hehe:emo-thumb 😮

    #911827
    Alex Danielsson wrote:
    Spontant – kom gärna med förslag på vilka du vill se i tidningen, Voldis. Jag lovar att göra vad jag kan för att möta det, eller ge dig anledning till varför så ännu ej skett. Men ingen av de atleter som ytterst jag valt att placera mellan pärmarna ska behöva utstå att deras förekomst däri blir ifrågasatt.

    I sammanhanget är det ingen hemlighet att vi av flera skäl gillar Lasse skarpt. Dels är han rent fysiskt väl rustad, och som jag ser det, ännu långt ifrån att förverkliga sin tävlingsmässiga potential. Men han är dessutom en riktigt bra och varm människa. Så totalt sett är han en i mina ögon mycket bra profil, helt enkelt.

    Och Martin – det är inte så att du åtminstone lite grann pratar i egen sak (jag har dina bilder liggande här, och de kommer publiceras inom kort)?

    Mvh

    Alex

    Hej Alex,
    jag undrar varför Pierre Chamoun inte dyker upp på nåt reportage i Body? Då jag efter att ha träffat Pierre på ett par tävlingar och frågat en massa som han snällt svarat på och på så sätt bestämt mig för att satsa på byggningen tycker han är en bra förebild. Han alltid är trevlig och hjälpsam, jag köper varje nummer av tidningen gång efter gång men blir besviken över att han inte ens nämns i en liten rad i presspytt…
    Skulle jättegärna vilja ha ett svar på varför han inte dyker upp i tidningen?
    Med hans meritlista och senaste prestationer så tycker jag personligen att det är en miss av Body att inte ha ett reportage med honom.

    MVH
    Johannes

    #911828
    Johannez wrote:
    Hej Alex,
    jag undrar varför Pierre Chamoun inte dyker upp på nåt reportage i Body? Då jag efter att ha träffat Pierre på ett par tävlingar och frågat en massa som han snällt svarat på och på så sätt bestämt mig för att satsa på byggningen tycker han är en bra förebild. Han alltid är trevlig och hjälpsam, jag köper varje nummer av tidningen gång efter gång men blir besviken över att han inte ens nämns i en liten rad i presspytt…
    Skulle jättegärna vilja ha ett svar på varför han inte dyker upp i tidningen?
    Med hans meritlista och senaste prestationer så tycker jag personligen att det är en miss av Body att inte ha ett reportage med honom.

    MVH
    Johannes

    Det finns skäl till allt här i världen. Men det här tror jag dock att du bör fråga Pierre om.

    mvh

    Alex

    #911829
    karl birger wrote:
    mr voldermar du som tycker att lasse eriksson endast är en hyfsat byggare kan du visa vad du går för? slit av dig tshirten o ta et kort o lägga upp så ska vi andra se hur hyfsad du e!
    Kan hålla med om att det kan bli lite tjatigt med samma profiler, men just sen när du yttrar dig o säger hyfsad:nono:
    antingen put up or shut up!

    Shit, nu får expertkommentatorerna svårt att kritisera Zlatan och Ronaldinho..

    #911830
    Armèn wrote:
    Alex, gick rykten att ni ville ha med mig i ett reportage om vinterbulk! Klart jag ställer upp:up:

    Vi väntar tills Sälen-resan så kan vi även slänga in ett reportage om hur byggare undviker att bli katabola på fyllan genom att föredra mjölkdrinkar. :)

    #911831
    karl birger wrote:
    mr voldermar du som tycker att lasse eriksson endast är en hyfsat byggare kan du visa vad du går för? slit av dig tshirten o ta et kort o lägga upp så ska vi andra se hur hyfsad du e!
    Kan hålla med om att det kan bli lite tjatigt med samma profiler, men just sen när du yttrar dig o säger hyfsad:nono:
    antingen put up or shut up!

    Du kvalar nog inte på topp 10-listan över idiotiska inlägg här på body med det här. :up:
    Voldemar har väl för fan aldrig propsat på att han själv ska vara med i tidningen. Det han uttryckt önskan om har varit att få se bättre byggare än Lasse, inte att han själv på något vis skulle vara en högklassig byggare.

    #911832
    JimmyW wrote:
    ställer gärna upp på ett repotage jag med hehe:emo-thumb 😮

    Jag också hehe:p

    #911833

    Jag diggar BODY, tycker tidningen är grym och blir aldrig besviken. Lasse verkar vara en jäkla bra kille och jag tycker hans fysik är mer än godkänd! Däremot kan jag hålla med om att jag gärna skulle se Pierre i tidningen. Även Farzad är en byggare som imponerade stort på mig på NM. Trevlig kille som trots sitt extremt dietade tillstånd tog sig tid att snacka och svara på frågor, in med honom i en artikel också tack!

    För övrigt vill jag gärna se att Zone får en fast sida i ALLA nr. där han självklart skriver på engelska, det finns en del av oss härute som gillar folk som vågar sticka ut från mängden. :)

    #911834
    norsk_gadd wrote:
    Jag diggar BODY, tycker tidningen är grym och blir aldrig besviken. Lasse verkar vara en jäkla bra kille och jag tycker hans fysik är mer än godkänd! Däremot kan jag hålla med om att jag gärna skulle se Pierre i tidningen. Även Farzad är en byggare som imponerade stort på mig på NM. Trevlig kille som trots sitt extremt dietade tillstånd tog sig tid att snacka och svara på frågor, in med honom i en artikel också tack!

    För övrigt vill jag gärna se att Zone får en fast sida i ALLA nr. där han självklart skriver på engelska, det finns en del av oss härute som gillar folk som vågar sticka ut från mängden. :)

    :)

    #911835
    norsk_gadd wrote:
    Jag diggar BODY, tycker tidningen är grym och blir aldrig besviken. Lasse verkar vara en jäkla bra kille och jag tycker hans fysik är mer än godkänd! Däremot kan jag hålla med om att jag gärna skulle se Pierre i tidningen. Även Farzad är en byggare som imponerade stort på mig på NM. Trevlig kille som trots sitt extremt dietade tillstånd tog sig tid att snacka och svara på frågor, in med honom i en artikel också tack!

    För övrigt vill jag gärna se att Zone får en fast sida i ALLA nr. där han självklart skriver på engelska, det finns en del av oss härute som gillar folk som vågar sticka ut från mängden. :)

    håller med.. Pierre har tagit sig tid att svara på mina frågor och undringar oxå.. väldigt trevlig och tillmötesgående kille! Dessutom e han en bra byggare som kommer gå långt! In med han i tidningen!

    #911836

    Hmm, får väl klargöra lite här då. Mitt inlägg var ingen kritik mot Lasse varesig personligen eller tävlingsmässigt. Hade jag varit Lasse hade jag tackat jag till varenda tillfälle att slänga av mig skjortan i BODY. Med uttrycket ”hyfsad byggare” menar jag också att han är en hyfsad byggare. Han är ingen favorit, men han har all anledning att sträcka på sig och all anledning att slänga av sig skjortan.

    Men! Det spelar ingen roll om han hade varit Mr O och världens mest ödmjuka kille (det sistnämna må vara sant), det hade likt förbannat varit tråkigt att läsa om honom så ofta som man gjort. Jag har ändå betalat för en årsprenumeration och förväntar mig valuta för pengarna.

    Jävligt synd att man som läsare och prenumerant och läsare, trogen sådan, ska mötas av kritik så fort man nämner sin åsikt om BODY. Jag anser nämligen att jag har rätt till den.

    Och du karl birger.. Leta upp en tråd i Repan döpt ”respekt” är du snäll..

    #911837
    Voldemaahr wrote:
    Hmm, får väl klargöra lite här då. Mitt inlägg var ingen kritik mot Lasse varesig personligen eller tävlingsmässigt. Hade jag varit Lasse hade jag tackat jag till varenda tillfälle att slänga av mig skjortan i BODY. Med uttrycket ”hyfsad byggare” menar jag också att han är en hyfsad byggare. Han är ingen favorit, men han har all anledning att sträcka på sig och all anledning att slänga av sig skjortan.

    Men! Det spelar ingen roll om han hade varit Mr O och världens mest ödmjuka kille (det sistnämna må vara sant), det hade likt förbannat varit tråkigt att läsa om honom så ofta som man gjort. Jag har ändå betalat för en årsprenumeration och förväntar mig valuta för pengarna.

    Jävligt synd att man som läsare och prenumerant och läsare, trogen sådan, ska mötas av kritik så fort man nämner sin åsikt om BODY. Jag anser nämligen att jag har rätt till den.

    Och du karl birger.. Leta upp en tråd i Repan döpt ”respekt” är du snäll..

    Väldigt bra skrivet faktiskt, det är vi prenumeranter som får tidningen att gå runt, då skall vi också ha rätten att påpeka vad vi anser kan behöva ändras på. Tidningen har självklart ingen som helst skyldighet att följa synpunkterna men då kan de i värsta fall också räkna med att förlora en del av sitt kundunderlag. Branchtidningar är rätt sårbara även fast BODY intar en särställning som enda svenska tidning som inriktar sig på just byggare.
    Jag tycker dock att Alex ofta intar försvarsställning så fort synpunkter strömmar in, det verkar som om han inte inser att all kritik inte enbart är menad som negativ utan att även konstruktiv kritik kan brukas på ett fördelaktigt sätt. Det var ju om man läser Voldemaahrs inlägg noggrant ingen som helst tvekan om att han inte på något sätt klankade ned på en enskild byggare utan enbart undrade över den exponering som avsedda byggare fått. Försöker man tolka in personangrepp i inlägget så gör man ju enbart sig själv en björntjänst genom att ta ned diskussionen till en låg nivå.

    Det här inlägget skall för övrigt räknas som konstruktiv kritik, ni gör ett bra jobb och det är för att vi bryr oss om tidningen som vi (BODYs läsare) säger vad vi tycker på ett konstruktivt sätt. Den dagen ingen säger något kan det antingen peka på A allt är perfekt (inte särdeles troligt) eller B ingen bryr sig ett jota om tidningen (mer troligt).

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 39 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.