Pinsamt..

Home Forums BODY Magazine Pinsamt..

  • This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Posts
  • #77305
    #654195

    Har varit o är med i fler forum men detta har jag aldrig varit med om förut:
    Skrev i en tråd här helgen 14-15dec, där jag påvisade att jag bad om ursäkt i förväg om jag gjorde fel men att jag enbart hade goda avsikter och inte menade att klampa nån på tårna. Skrev även jag förstod om man tog bort tråden..(minns inte exakt men kontentan var ungefär så..)
    Vad jag däremot inte räknat med är att man tar bort tråden utan att orka droppa ett enda litet meddelande om detta till mig. Hmm.. Hur fasen ska man exakt veta vad som var fel om man inte får lite feedback på ett bortcensurerat inlägg?
    Low..

    #654197

    Din tråd var en annons och stred därför mot forumreglerna. Även om du inte såg det så står det rätt klart och tydligt under ”Ej tillåtet”:

    Att annonsera om köpes/säljes/bytes/skänkes/hyres/uthyres

    Eftersom du så hövligt nog bad om ursäkt redan på förhand var den moderatorn som raderade din tråd snäll nog att inte ge dig en varning för regelöverträdelsen, men det är ett undantag snarare än regel.

    Moderatorer har dessutom ingen skyldighet att lämna något skäl till varför vi raderar en tråd eller ett inlägg. Isf skulle vi behöva vara heltidsanställda. Undrar man kan man alltid skicka ett pm till en moderator – inte starta en tråd och klaga.

    #654199

    Det var jag som raderade din tråd då den bröt mot reglerna här på forumet. Regler som du som medlem skall känna till. Att du i förväg ber om ursäkt för att du möjligen gör fel, utan att kolla upp vad som gäller innan, spelar ingen som helst roll, det gör det nästan ännu värre. Så frågan är vem det är som är pinsam i detta läget, jag som plockade bort tråden, eller du som inte har koll på vad som gäller på forumet.

    Jag rekomenderar dig att [http://forum.body.se/showpost.php?p=214&postcount=1 klicka här], läsa och sen följa dom regler som är uppsatta här.

    Ha en god jul.

    #654201

    Bara jag som hade tyckte det hade varit humor om den här tråden hade deletats :D?

    #654203
    Alm wrote:
    Bara jag som hade tyckte det hade varit humor om den här tråden hade deletats :D?

    I vanliga fall hade jag gjort det, men vafan – det är ju ändå jul;)

    #654205
    Kincop wrote:
    Har varit o är med i fler forum men detta har jag aldrig varit med om förut:
    Skrev i en tråd här helgen 14-15dec, där jag påvisade att jag bad om ursäkt i förväg om jag gjorde fel men att jag enbart hade goda avsikter och inte menade att klampa nån på tårna. Skrev även jag förstod om man tog bort tråden..(minns inte exakt men kontentan var ungefär så..)
    Vad jag däremot inte räknat med är att man tar bort tråden utan att orka droppa ett enda litet meddelande om detta till mig. Hmm.. Hur fasen ska man exakt veta vad som var fel om man inte får lite feedback på ett bortcensurerat inlägg?
    Low..

    typ Läsa forum reglerna !!

    #654207
    Jorgen wrote:
    Det var jag som raderade din tråd då den bröt mot reglerna här på forumet. Regler som du som medlem skall känna till. Att du i förväg ber om ursäkt för att du möjligen gör fel, utan att kolla upp vad som gäller innan, spelar ingen som helst roll, det gör det nästan ännu värre. Så frågan är vem det är som är pinsam i detta läget, jag som plockade bort tråden, eller du som inte har koll på vad som gäller på forumet.

    Jag rekomenderar dig att [http://forum.body.se/showpost.php?p=214&postcount=1 klicka här], läsa och sen följa dom regler som är uppsatta här.

    Ha en god jul.

    Jag rekomenderar dig att gå en charmkurs sötnos … :)

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.