Redaktionsrekordet i Rolling Thunder?

Home Forums BODY Magazine Redaktionsrekordet i Rolling Thunder?

  • This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Posts
  • #96708
    #1061414

    I senaste BODY, skrev ni att Gunilla Söderberg, utmanade redaktionsrekordet i Rolling Thunder. Vad ligger det på? och vad tog Gunilla? kanske i närheten av världsrekordet för Damer?

    YNGVE

    #1061415

    Jag tror Alex ligger på runt 4 kilo. :bb2: :wazzup:

    #1061416

    Hmm jag kommer inte ihåg siffrorna faktiskt, Gunilla lyckades inte slå rekordet iaf…

    Och mitt eget resultat var ganska ruttet (hmm kommer inte ens ihåg vad jag själv tog, har börjat bli smått senil), jag hävdar med bestämdhet att övningen diskriminerar oss med små händer iaf:(

    #1061417
    Jay wrote:
    Jag tror Alex ligger på runt 4 kilo. :bb2: :wazzup:

    Ja, men det var med vänstern.

    /A

    #1061418
    Andreas Guiance wrote:
    Hmm jag kommer inte ihåg siffrorna faktiskt, Gunilla lyckades inte slå rekordet iaf…

    Och mitt eget resultat var ganska ruttet (hmm kommer inte ens ihåg vad jag själv tog, har börjat bli smått senil), jag hävdar med bestämdhet att övningen diskriminerar oss med små händer iaf:(

    Lyckades hon inte slå redaktionsrekordet? eller var det världsrekordet 64,5 kg hon inte klara?

    På min RT- tävling i våras tog en av tjejerna 55 kg iaf.

    YNGVE

    #1061419
    YTS wrote:
    Lyckades hon inte slå redaktionsrekordet? eller var det världsrekordet 64,5 kg hon inte klara?

    På min RT- tävling i våras tog en av tjejerna 55 kg iaf.

    YNGVE

    Hmm..så svåra frågor;)

    Jag har för mig att redaktionsrekordet kan ha legat däromkring också? Jag är osäker…men hon slog nog varken redaktions- eller världrekord. Ge henne någon gång att träna kan det nog bli andra bullar av dock, hennes armar var fortfarande state of the art:)

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.