Senaste nummret..

Home Forums BODY Magazine Senaste nummret..

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 20 total)
  • Author
    Posts
  • #553873

    Var det någon mer än jag som blev sjukt sugen på grillat efter det senaste nummret?
    Tyckte nummret var det bästa på länge,kul inslag om Martin K (Fester:D)och mycket annat intressant.

    Skoj att läsa!

    #71257
    #553874

    Jag har inte fått mitt senaste, härmed tilldelar jag alla förbudet att tala om hur bra senaste nummer är. Jag har precis flyttat och jag tror att dem som flyttat in efter mig behållt min tidning :/

    #553875

    Jag tyckte om dom där 10 byggarmyterna, tycker man råkar ut för dom rätt så ofta nu när man tänker på det.:yikes:

    #553876

    Den senaste tidningen var väldigt intressant, synd dock att det inte är en hel serie med tungviktaren Martin och hans träningspass, det hade varit något! Likadant de tio byggarmytorna var lite lustiga och intressanta!

    Jag började egentligen prenumerera på grund av Anders Graneheims frågespalt, den är verkligen intressant.

    Jag undrar dock när man får sina träningsremmar som man skulle få i samband med premunationen? :-)

    #553877
    Bung Tung wrote:
    Den senaste tidningen var väldigt intressant, synd dock att det inte är en hel serie med tungviktaren Martin och hans träningspass, det hade varit något! Likadant de tio byggarmytorna var lite lustiga och intressanta!

    Jag började egentligen prenumerera på grund av Anders Graneheims frågespalt, den är verkligen intressant.

    Jag undrar dock när man får sina träningsremmar som man skulle få i samband med premunationen? :-)

    Maila och fråga? Lovar att Magnus säkert löser det som en oljad blixt när han väl vet om det. Dock vet jag inte om telepati och tankeläsning är hans bästa förmåga.

    #553878

    Kul att ni gillade byggarmytsartikeln:)

    Bung Tung: Det här svaret från Magnus funkar nog även i ditt fall: [http://forum.body.se/showpost.php?p=732836&postcount=2]

    #553879
    Bung Tung wrote:
    Jag undrar dock när man får sina träningsremmar som man skulle få i samband med premunationen? :-)

    Det tar upp till fyra efter betalning av prenumerationen innan du har dem från vårt lager. Betalningen genom bank/postgirot, prenumerationstjänsten Pressdata ska registrera den, samla och skriva ut ett ark med adresser + information om vilken prenumerationsgåva det gäller, sända till vårt lager, som sedan ska packa, adressera och skicka prenumerationsgåvan.

    Har det tagit längre tid än fyra veckor från betalningen kan du slå prenumerationstjänsten Pressdata en signal på 08-799 62 70 så kan de kolla upp läget åt dig, samt beställa nytt utskick från vårt lager.

    #553880
    dr Nick wrote:
    Var det någon mer än jag som blev sjukt sugen på grillat efter det senaste nummret?
    Tyckte nummret var det bästa på länge,kul inslag om Martin K (Fester:D)och mycket annat intressant.

    Skoj att läsa!

    Här är det också en som tyckte om det nya numret. Såg bannern här på forumet och kollade in vilka olika intressanta artiklar som var med och sedan gick jag och köpte mig en tidning. :P

    Just nu funderas det på prenumeration… :P :emo-thumb

    #553881

    Tacksam för svaren! För min del kommer det bli en långvarig prenumeration, fullständigt suverän tidning!

    Jay wrote:
    Maila och fråga? Lovar att Magnus säkert löser det som en oljad blixt när han väl vet om det. Dock vet jag inte om telepati och tankeläsning är hans bästa förmåga.

    Han har ju superkrafter såklart, det har vi ju alla märkt. ;)

    #553882
    Jay wrote:
    Maila och fråga? Lovar att Magnus säkert löser det som en oljad blixt när han väl vet om det. Dock vet jag inte om telepati och tankeläsning är hans bästa förmåga.

    Här kan jag instämma. Det blev fel med min prenumeration förra året och även det här året dröjde det. Jag skickade ett mail och snabbt som attans kom dubbla uppsättningar. Jag har ingen aning om var jag gjprt av dom nu men det är skit samma, principen att man tog tag i det och snabbt fixade servicen är det viktiga.:up:

    Jag säger samma sak som jag en gång sa till Guiance via PM. Jag skippade ny prenumeration av Runner’s World men behöll prenumerationen av BODY, att en konditionsnörd som undertecknad gör det valet borde kännas som ett mycket gott betyg.;)

    #553883
    Strömsundarn wrote:
    Här är det också en som tyckte om det nya numret. Såg bannern här på forumet och kollade in vilka olika intressanta artiklar som var med och sedan gick jag och köpte mig en tidning. :P

    Just nu funderas det på prenumeration… :P :emo-thumb

    Kan ju tillägga att jag numera är en prenumererant :emo-thumb

    Tycker förövrigt att det skulle vara mycket intressant och lärorikt att få följa Martin Kjellström under alla olika träningspass, men även kost och annat. ;)

    #553884
    Strömsundarn wrote:
    Kan ju tillägga att jag numera är en prenumererant :emo-thumb

    Tycker förövrigt att det skulle vara mycket intressant och lärorikt att få följa Martin Kjellström under alla olika träningspass, men även kost och annat. ;)

    Håller med :D Ta ett kort på ett utav hans ”mellanmål” och jämföra med en annans brakmiddag 😮

    #553885

    Hej, jag har inte fått BODY nr 298 / 5-2009. Någon annan som inte har sett till den, eller är det något strul med posten?

    #553886
    Rocco74 wrote:
    Hej, jag har inte fått BODY nr 298 / 5-2009. Någon annan som inte har sett till den, eller är det något strul med posten?

    Det har 3 utdelningsdagar eller citymail har det.
    Kommer förmodligen mån, tis eller onsdag denna veckan till prenumeranter och på torsdag i butik.
    Jag hade tur denna gången och fick den i måndags! :D

    PS. Nu var det Juni-numret jag trodde du menade.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 20 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.