Tavlinger i Norge

Home Forums BODY Magazine Tavlinger i Norge

  • This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #96859
    #1062239

    Body er det eneste bladet som jeg vet om som dekker hele Norden. Jeg har tåvlet i 3 stk i Mai 2005, Exhale Open Hamar, Sandefjord Open och BODY Oslo Grand Prix.

    Jeg har en fråge: Blir disse Tavlingene kjørt en reportasje på i BODY? Eller dekker Body allikevel bare Svenske Tavlinger? Jeg trodde ihvertfall at BODY Oslo Grand Prix skulle ha en reportasje. Men er det for små tavlinger kanskje?

    Det ble mer enn en fråge der, men jeg tror det er mange Norske som kjøper BODY og tror de vil ha litt Norske nyheter også.

    Håper inte frågan virker for dum

    #1062240
    Kenman wrote:
    Body er det eneste bladet som jeg vet om som dekker hele Norden. Jeg har tåvlet i 3 stk i Mai 2005, Exhale Open Hamar, Sandefjord Open och BODY Oslo Grand Prix.

    Jeg har en fråge: Blir disse Tavlingene kjørt en reportasje på i BODY? Eller dekker Body allikevel bare Svenske Tavlinger? Jeg trodde ihvertfall at BODY Oslo Grand Prix skulle ha en reportasje. Men er det for små tavlinger kanskje?

    Det ble mer enn en fråge der, men jeg tror det er mange Norske som kjøper BODY og tror de vil ha litt Norske nyheter også.

    Håper inte frågan virker for dum

    Hej, vi har ett 4 sidor långt reportage från BODY Oslo Open i nästa nummer. Om du är den jag tror så är jag enormt imponerad…

    Välkommen till forumet, förresten!

    mvh

    Alex

    #1062241
    Alex Danielsson wrote:
    Hej, vi har ett 4 sidor långt reportage från BODY Oslo Open i nästa nummer. Om du är den jag tror så är jag enormt imponerad…

    Välkommen till forumet, förresten!

    mvh

    Alex

    Tusen takk:)
    Jeg snakket faktisk med noen av Body’s representanter i Oslo før Finalen, og de ville snakke med når jeg var ferdig med Tavlingen, men jeg glømde av hele greia i kaoset og jeg hadde en photo session rett etter det. SÅ de fikk ikke snakket noe mere med meg tyvarr.

    mvh
    Kenneth Mandal

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.