Underarmsträningsreportage med Mart|n?

Home Forums BODY Magazine Underarmsträningsreportage med Mart|n?

  • This topic is empty.
Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • Author
    Posts
  • #70965
    #549818

    Mart|n på Kolozzeum postade nyligen de här bilderna på sina underarmar:

    [img=http://img5.imageshack.us/img5/3259/gallery429814128214us6.jpg]Mart|n bor i Skåne, så det är ju en bit, men bättre expert på underarmsträning i Sverige är nog svårt att hitta! Mart|n blev EM- mästare i grepp 2006.

    #549819

    insane..

    #549820

    jävlar var grova :worship:

    #549821

    Sinnessjuka underarmar. ;)

    Hade varit kul att se ration mellan hans över och underarmar! Samt få lite mått på armarna.

    Han påminner starkt om Pop-Eye (Karl-Alfred). :D

    #549822
    Mr Green wrote:
    Sergio Oliva hade 48 cm i underarm samt 60 i överarm den tidens största antar jag. Lee Priest har ju korta men antar att de mäter hyfsat dem också.

    men han är 1.62 :)

    #549823

    väldigt popeye där!

    hur tränas inte bara tjockleken utan även för att få tillväxt så långt ner …mot handleden?

    få reps eller tvärtom?

    #549824
    Mr Green wrote:
    Sergio Oliva hade 48 cm i underarm samt 60 i överarm den tidens största antar jag. Lee Priest har ju korta men antar att de mäter hyfsat dem också.

    Sergio Oliva hade varken 48 i underarm eller 60 i överarm. Bakläxa!

    #549825

    Vilken övning ger bäst resultat i underarmsträning? Detta är så klart individuellt men dem som funkar bäst på Mart|in, funkar säkert på oss andra… :)

    #549826
    Strömsundarn wrote:
    Vilken övning ger bäst resultat i underarmsträning? Detta är så klart individuellt men dem som funkar bäst på Mart|in, funkar säkert på oss andra… :)

    Bäst resultat, får man aldrig av en enda övning, det krävs ett helt batteri av olika övningar, något jag skulle vilja att BODY skrev om. Men skall du börja träna grepp, så är en gripper och en wristroller en bra början.

    #549827

    Underarmsträningsreportage i September nummret av BODY!!:D

    #549828
    YTS wrote:
    Underarmsträningsreportage i September nummret av BODY!!:D

    Gud hör bön?

    #549829

    Bön hör Gud!

    #549830
    Pontus Stridh wrote:
    Bön hör Gud!

    Gud är en böna?

    Ämen greppträning är intressant, det är något som jag själv har mkt dålig koll på så det lär väl bli att köpa numret!

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.