Yngre folk i Body ?

Home Forums BODY Magazine Yngre folk i Body ?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 42 total)
  • Author
    Posts
  • #658556

    Som rubriken lyder.. Varför är det inte repotage med lite yngre folk i tidningen ?

    Jag förstår att en som är 20 år inte har samma muskeltillväxt som en som har tränat i 10 år mer.. men det hade varit mer motivation för oss yngre tycker jag :emo-thumb

    #77441
    #658557
    Anders90 wrote:
    Som rubriken lyder.. Varför är det inte repotage med lite yngre folk i tidningen ?

    Jag förstår att en som är 20 år inte har samma muskeltillväxt som en som har tränat i 10 år mer.. men det hade varit mer motivation för oss yngre tycker jag :emo-thumb

    Jag skulle också vilja se lite junior-reportage. Fixa in ett med Sarbast eller Martin Persson! :up:

    #658558

    Håller fullständigt med här! :D

    #658559
    faogel wrote:
    Jag skulle också vilja se lite junior-reportage. Fixa in ett med Sarbast eller Martin Persson! :up:

    eller varför inte våran egen fågel ? :P

    #658560

    gå och köp kallanka istället pöjkar ;)

    #658561
    Anders90 wrote:
    Som rubriken lyder.. Varför är det inte repotage med lite yngre folk i tidningen ?

    Jag förstår att en som är 20 år inte har samma muskeltillväxt som en som har tränat i 10 år mer.. men det hade varit mer motivation för oss yngre tycker jag :emo-thumb

    Håller med! Hade varit riktigt kul att se reportage om folk i sin egen ålder.

    #658562
    matte_90e wrote:
    Hade varit riktigt kul att se reportage om folk i sin egen ålder.

    Kan bara hålla med! ;)

    #658563
    Henrik Lindh wrote:
    gå och köp kallanka istället pöjkar ;)

    Hehe Bamse känns dock mer rätt tema-mässigt

    #658564
    Henrik Lindh wrote:
    gå och köp kallanka istället pöjkar ;)

    :what:

    #658565
    Alec wrote:
    :what:

    :up:p

    #658566

    Redaktionen är underrättad om önskemålet.

    #658567
    Martin Löwgren wrote:
    Extremt svårt att ha en imponerande muskelmassa redan vid så låg ålder som lämpar sig i tidningen. Det tar enormt lång tid att bygga muskler.

    Mvh

    Alla som har varit med på ”Fysik på gatan” eller vad den spalten hette är ju långt ifrån IFBB proffs. Tror faktiskt att många skulle tycka att det var intressant att se några yngre även om de inte är grisstora tävlande som är med. Man kan ju göra mindre spalter om yngre som har en bra grund osv, inte fulla mittuppslag med 3-4 sidor!

    #658568
    Martin Löwgren wrote:
    Extremt svårt att ha en imponerande muskelmassa redan vid så låg ålder som lämpar sig i tidningen. Det tar enormt lång tid att bygga muskler.

    Mvh

    Du måste väll ändå inte har en imponerande muskelmassa för att få vara med i tidningen eller?

    Det hade faktiskt varit riktigt schysst att ha någon sida eller två med lite yngre och fräscha byggare.

    #658569
    Henrik Lindh wrote:
    :up:p

    Bus bubben! ;):)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 42 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.