Varför inget nytt avsnitt?

Home Forums BODY Radio Varför inget nytt avsnitt?

  • This topic is empty.
Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    Posts
  • #54874
    #139246

    Vi är medvetna om att det dröjt extra länge med nytt avsnitt nu, men vi hoppas att kunna kompensera er med extra mycket filmmaterial från SM istället;)

    Så fort det projektet är i hamn blir det naturligtvis mer BODY Radio dock!

    #139247

    Blir det en DVD till någon tidning?

    #139248
    Mr Keff wrote:
    Blir det en DVD till någon tidning?

    Ambitionen, om vi får ihop allt, är att leverera film i hd-kvalitet gratis på hemsidan istället:)

    #139249

    Synd att ni ska ha betalt för iphoneappen.

    #139250
    Vandraren wrote:
    Synd att ni ska ha betalt för iphoneappen.

    Sorry, om produktionsbolaget bakom appen (kopplad till distributionstjänsten libsyn) hade tillåtit oss att sätta priset till gratis hade vi gjort det…

    #139251
    Magnus Branzén wrote:
    Sorry, om produktionsbolaget bakom appen (kopplad till distributionstjänsten libsyn) hade tillåtit oss att sätta priset till gratis hade vi gjort det…

    Ja, alltså jag förstår ju att man inte vill gå minus på grejerna. Klart man vill ha stålar för jobbet man lägger ned.

    Jag är bara snål och så där lagom intresserad. Njea ifall det är gratis så, annars är det inte så viktigt, typ. Lite sådär som dom flesta är med 80% av alla filmer, men som bolagen tror att folk hade köpt ifall det inte var för internet.

    Nu vet jag knappt själv vad jag pratar om längre. Skyller på dieten.

    #139252

    Annars fungerar det alldeles utmärkt att prenumerera på podcasten [http://ax.itunes.apple.com/podcast/body-radio/id378301330 direkt i iTunes] också. Kostar noll.

    #139253
    Vandraren wrote:
    Ja, alltså jag förstår ju att man inte vill gå minus på grejerna. Klart man vill ha stålar för jobbet man lägger ned.

    Jag är bara snål och så där lagom intresserad. Njea ifall det är gratis så, annars är det inte så viktigt, typ. Lite sådär som dom flesta är med 80% av alla filmer, men som bolagen tror att folk hade köpt ifall det inte var för internet.

    Nu vet jag knappt själv vad jag pratar om längre. Skyller på dieten.

    Det är alltså inte vi som vill ha pengarna dock;) Är podcasttjänsten som inte tillåter en att sätta ett lägre pris än så precis som Magnus säger. Vi vill bara att så många som möjligt ska lyssna, så vi hade hellre haft det gratis:)

    Å andra sidan…15 kr vafan:D

    #139254

    har jag missat något ? Eller varför kom det inte upp något nytt avsnitt förra veckan;)?

    #139255
    rickyk wrote:
    har jag missat något ? Eller varför kom det inte upp något nytt avsnitt förra veckan;)?

    Vi lyckades aldrig få ihop det, och sedan var jag i Madrid fredag-måndag.

    Den här veckan har vi planerat att få till ett nytt avsnitt dock:emo-thumb

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.