ARNOLD Classic 2009 Posing Routine – Kai Greene (SÅ JÄVLA GRYM!) – Victor martinez

Home Forums Bodybuilding ARNOLD Classic 2009 Posing Routine – Kai Greene (SÅ JÄVLA GRYM!) – Victor martinez

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 21 total)
  • Author
    Posts
  • #565117

    [http://www.youtube.com/watch?v=lvdJDypgshY&annotation_id=annotation_812731&feature=iv]

    Mr greene är lätt den coolaste av dem ALLA! :pop: :buttrock:

    #71644
    #565118

    MM Kai är sjuk!! :D

    #565119

    top 3:e ARNOLD Classic 2009 Victor martinez VS/ Kai Greene Prejudging VS/ Branch Warren
    [http://www.youtube.com/watch?v=RSWW-YtL0bQ]

    #565120

    Det är bra att Kai är så pass smidig och duktig i sina dans-poser, annars hade
    det sett ganska larvigt ut i mina ögon. Roligt med en snubbe som kör ett
    helt annorlunda fritt program!

    #565121

    Finns många filmer och bilder ifrån tävlingen under Arnold Classic på forumet… där finns riktigt mkt om kai greene tack vare jonas:)

    #565122
    Emil Lundberg wrote:
    Finns många filmer och bilder ifrån tävlingen under Arnold Classic på forumet… där finns riktigt mkt om kai greene tack vare jonas:)

    nice! :emo-thumb

    #565123

    Jag tror vi alla vet att Kai gjorde en bra posering på arnold tack.

    #565124

    Fan vad grymt, vilken tävling var det?
    Hette han Kai Greene, sa du?
    Verkar ganska bra…

    #565125
    Pappa_B wrote:
    Jag tror vi alla vet att Kai gjorde en bra posering på arnold tack.

    skit ner dej!

    #565126
    myra wrote:
    skit ner dej!

    Hahahahaha, ja jag får väl ta och göra det :( Jag är ju nästan lika gasig som Ruhl av allt protein. Hur gammal är du? Tänkte bara bilda mig en uppfattning av åldern på folk som använder dina uttryck.

    Edit: 22år läste jag nu. Hoppsan, en stor bubbe :)

    #565127
    Pappa_B wrote:
    Hahahahaha, ja jag får väl ta och göra det :( Jag är ju nästan lika gasig som Ruhl av allt protein. Hur gammal är du? Tänkte bara bilda mig en uppfattning av åldern på folk som använder dina uttryck.

    Edit: 22år läste jag nu. Hoppsan, en stor bubbe :)

    hur gammal jag e?. du ska ju fan inte säga nåt, med den texten du la upp så kan ju fan inte du va gammal märker jag!. huhuhu…:( va? vem fan e det som e skit ungen här!?.

    #565128

    och angående mina uttryck så har jävligt stort vokabulär!. vill du ha lite smak prov?

    #565129

    Jag är såpass gammal att jag skulle kunna vara din far. Tråkigt, önskar att jag skulle vara 22 idag.

    Dra gärna dina smakprov med ditt stora vokabulär!, men jag drar mig ur det här nu då det slog mig för en stund sen att vi är på ett bb forum, där vi diskuterar kroppsbyggning. Anledningen att jag svara på inlägget var att jag liksom Jonas tyckte det var lite kul att du drog igång tråden då folk har diskuterat hans posering i flera dagar. Men du får ju självklart starta en tråd om du vill, jag såg inte mitt inlägg som ett påhopp, men det kanske du gjorde med ditt spydiga svar? Intressant att en sån intelektuell person som du använde fraser som ”skit ner dig”.

    Tur att jag inte har behövt vokabulära smakprov under åren på gymmet iallafall.

    #565130

    Nu kan myra svara på Pappa B, sen kan Pappa B svara på myra. Och så kan det
    fortsätta tills tråden stängs.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 21 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.