Art Atwood??

Home Forums Bodybuilding Art Atwood??

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 34 total)
  • Author
    Posts
  • #455598
    Arne Persson wrote:
    Honom däremot har jag bara utmärkta erfarenheter av.:emo-thumb

    Har också fått äran att träffa honom en gång, fick ett bra intryck av honom.

    #455599
    jocke wrote:
    Ska man inte vara ödmjuk oavsett hur bra fysik man har?? :whistle:

    Nej nej bättre att leva upp till alla fördomarna som finns mot byggare :up:

    #455600
    Homan wrote:
    Jo Jocke, ödmjukhet är bra i lagoma mängder. Vad jag menar är inte att man ska vara otrevlig, att vara kaxig kan vara bra beroende på i vilken branch man befinner sig i. Flex uppfattades som Arogant,visst, den kaxiga badboy imagen tillsamans med hans fysik har nog sålt ex antal postrar och tidningar. Sen hur han är privat vet ingen utav oss något om..?
    Man ska inte bara vara.

    Till Arne: Vi kan inte jämföra Dorian med Flex … eller? Flex var 10ggr bättre än Dorian redan 93, Varför fick han inte vinna? Kanske pga hans attityd.

    slutligen måste jag säga att ingen gillar en som tror, eller snarare vet att han är bra. man måste säga att

    ”Ja det finns många bra och trevliga killar, jag är glad och få stå på scen bland dessa duktiga attleter och kommer jag till final så vore det alldelles kanon asså”

    Det verkar vara fult att ha självförtroende och posera med den.

    Tack för mig.

    Jo Homan att ha självförtroende är bra men att vara en skitstövel mot folk är en annan och det är det Flex har varit då folk träffat honom (känner en del folk som träffat honom)
    Sedan har du rätt i att NÄSTAN ingen gillar en som vet att han är bra och det är väl den Svenska avundsjukan :) det är inget fel i att veta att man är bra och att säga det bara man säger det på ett rätt sätt
    Peace

    #455601
    Homan wrote:
    Jo Jocke, ödmjukhet är bra i lagoma mängder. Vad jag menar är inte att man ska vara otrevlig, att vara kaxig kan vara bra beroende på i vilken branch man befinner sig i. Flex uppfattades som Arogant,visst, den kaxiga badboy imagen tillsamans med hans fysik har nog sålt ex antal postrar och tidningar. Sen hur han är privat vet ingen utav oss något om..?
    Man ska inte bara vara.

    Till Arne: Vi kan inte jämföra Dorian med Flex … eller? Flex var 10ggr bättre än Dorian redan 93, Varför fick han inte vinna? Kanske pga hans attityd.

    slutligen måste jag säga att ingen gillar en som tror, eller snarare vet att han är bra. man måste säga att

    ”Ja det finns många bra och trevliga killar, jag är glad och få stå på scen bland dessa duktiga attleter och kommer jag till final så vore det alldelles kanon asså”

    Det verkar vara fult att ha självförtroende och posera med den.

    Tack för mig.

    Dorian är snarare arketypen a v en engelsk sportsman av yppersta gentlemanna och sportsmässiga karaktär. Flex var dess TOTALA MOTSATS! Tyvärr!

    #455602

    Tycker inte att det ska spelar någon som helst roll om man är en skitstövel eller inte, för det är inte det som domarna ska sätta poäng på…

    Tycker deffinitivt att Flex skulle ha fått minst en olympia seger av Dorian

    #455603
    herrdanne wrote:
    Tycker inte att det ska spelar någon som helst roll om man är en skitstövel eller inte, för det är inte det som domarna ska sätta poäng på…

    Tycker deffinitivt att Flex skulle ha fått minst en olympia seger av Dorian

    Vilket år och varför?

    #455604

    Åter till Art Atwood…
    Art har jag enligt rykte själv infört och registrerat VITARGO i USA, eftersom han provade det i samband med en proffstävling i Europa (vet ej vilken dock). Han blev väldigt imponerad av denna stärkelse och forstod tydligen att det finns en stor fördel med att använda det. Kul att vi svenskar var först med ett sånt uppskattat kosttillskott som både vinner mark ibland oss, kroppsbyggare, fitness fantaster och även hos löpare och cyklister!!
    VITARGO ses positivt från alla synvinklar både från media och från olika idrottsmän. Inte så vanligt när det gäller kosttillskott!

    [www.sethronland.nu]

    #455605
    Homan wrote:
    Jo Jocke, ödmjukhet är bra i lagoma mängder. Vad jag menar är inte att man ska vara otrevlig, att vara kaxig kan vara bra beroende på i vilken branch man befinner sig i. Flex uppfattades som Arogant,visst, den kaxiga badboy imagen tillsamans med hans fysik har nog sålt ex antal postrar och tidningar. Sen hur han är privat vet ingen utav oss något om..?
    Man ska inte bara vara.
    Det verkar vara fult att ha självförtroende och posera med den.

    Tack för mig.

    Man kan inte få för mycket ödmjukhet! En kaxig/störig person har inte bra självförtroende. Personen ifråga har istället antingen hävdelsebehov eller hybris, för mig något mildare grad av personlighetsstörning.
    Visst spelar det roll hur en professionell idrottsman beter sig eftersom han blir ett varumärke samt att andra ser upp till honom. Man kommer längre och blir mer långlivad om man istället använder knoppen. :emo-thumb
    Se t ex på vår guru Johan Oldenmark. Han är ödmjuk och samtidigt inger han respekt. Han har det jag kallar för självförtroende och förtjänar respekt för sin trevliga personlighet.

    Mvh,
    Mirjana

    #455606

    Om trådens titel är Art Atwood……. Varför i helvete pratar man om Flex och Dorians attityd…. Offtopic eller??????:nono: Fel att skapa en tråd om detta i stället:|

    /T

    #455607
    Homan wrote:
    Jo Jocke, ödmjukhet är bra i lagoma mängder. Vad jag menar är inte att man ska vara otrevlig, att vara kaxig kan vara bra beroende på i vilken branch man befinner sig i. Flex uppfattades som Arogant,visst, den kaxiga badboy imagen tillsamans med hans fysik har nog sålt ex antal postrar och tidningar. Sen hur han är privat vet ingen utav oss något om..?
    Man ska inte bara vara.

    Till Arne: Vi kan inte jämföra Dorian med Flex … eller? Flex var 10ggr bättre än Dorian redan 93, Varför fick han inte vinna? Kanske pga hans attityd.

    slutligen måste jag säga att ingen gillar en som tror, eller snarare vet att han är bra. man måste säga att

    ”Ja det finns många bra och trevliga killar, jag är glad och få stå på scen bland dessa duktiga attleter och kommer jag till final så vore det alldelles kanon asså”

    Det verkar vara fult att ha självförtroende och posera med den.

    Tack för mig.

    Jag förstår precis hur du menar. I ett land som Sverige(även många andra länder) kan det uppfattas som drygt och en dålig egenskap att vara kaxig. Men det som gäller för alla som kommit någonstans är ju att de har en orubblig tro på sig själva, det finns inte i deras värld att de ska misslyckas.
    Däremot måste man ju såklart skilja mellan att ha en stark tro på sig själv och låta andra veta om att ”hey, det kommer inte bli lätt att slå mig”, och att vara arrogant eller rentav otrevlig mot sina medtävlare, fans etc.

    #455608

    OK, boys and girls!

    Låt oss ägna den här tråden åt Art Atwood.

    Diskussionen om ödmjukhet kontra kaxighet m m är grymt intressant, men låt oss ta den i en separat tråd – OK?

    #455609
    SethRonland wrote:
    Åter till Art Atwood…
    Art har jag enligt rykte själv infört och registrerat VITARGO i USA, eftersom han provade det i samband med en proffstävling i Europa (vet ej vilken dock). Han blev väldigt imponerad av denna stärkelse och forstod tydligen att det finns en stor fördel med att använda det. Kul att vi svenskar var först med ett sånt uppskattat kosttillskott som både vinner mark ibland oss, kroppsbyggare, fitness fantaster och även hos löpare och cyklister!!
    VITARGO ses positivt från alla synvinklar både från media och från olika idrottsmän. Inte så vanligt när det gäller kosttillskott!

    [www.sethronland.nu]

    Men snälla, Folk gör reklam för saunabelt också, det är bara antalet dollars som avgör. :rtfm: Om man har ett antal gram testo mm mm under västen lär inte lite extra jättesnabba kolisar märkas precis:nono:

    #455610

    Kass!

    #455611

    Ska Art tävla något i år?

    #455612
    denny wrote:
    Kass!

    bättre än din mamma

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 34 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.