Beslutsångest, kasta fettet eller använda det som en byggsten?

Home Forums Bodybuilding Beslutsångest, kasta fettet eller använda det som en byggsten?

  • This topic is empty.
Viewing 3 posts - 16 through 18 (of 18 total)
  • Author
    Posts
  • #278832

    hehe, ja herregud. Dags att börja chocka kroppen så man ökar 2kg muskler på en MÅNAD! vill inte krossa din lycka här men det skulle du förmodligen inte ens lyckas med om du dopade dig. Särskilt inte på underskott.

    Säger som Aron, kanske dags att byta coach? 2kg muskler på ett år är riktigt bra för en tjej. Även för en kille som tränat några år och kommit en bit på vägen.

    Därmed inte sagt att du inte gör framsteg osv, men tyvärr tror jag att det blivit lite tokigt med mätning osv.

    #278833
    Wiki wrote:
    Jag har styrketränat sedan 2007. Däremot så lade jag om träningen så jag körde med ett för mig nytt koncept vilket chockade kroppen. Omställningen var att gå från att köra samma repsantal alla pass till att variera varannan vecka 10-15 reps och varannan 6-8 reps. Det extrema resultatet kom första månaden och kan knappst upprätthållas när ”chockfasen” är över, sen planar utvecklingskurvan ut.

    Det här med att chocka-kroppen som man läser en hel del om lite här och var, undra om det funkar att kolla på skräckfilm 4 ggr/veckan. Chocka kroppen lite och bränna lite fett, kanske också bygga lite muskler!

    Nej men jag kan väl tänka mig att bygga muskler tar lite längre tid än vad det tar att förlora lite fett.

    Gober wrote:
    2kg muskler på ett år är riktigt bra för en tjej. Även för en kille som tränat några år och kommit en bit på vägen.
    .

    ungefär 2 kg på lite mer än 2 år har man själv lyckats åstadkomma, sen inbillar jag mig (kan vara sanning) att det inte enbart är fett :) Sen vad min avatar försöker säga behöver vi inte gå in på ;)

    #278834

    Sen till TS: Om du nu vill gå ner i fett ASAP så kanske dina HIIT-kör är att föredra ett tag tills du är nöjd.
    Alt. köra båda, fast inte HIITa varje dag :)

Viewing 3 posts - 16 through 18 (of 18 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.