Bodybuildings schema!

Home Forums Bodybuilding Bodybuildings schema!

  • This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #66680
    #471474

    Tjena alla!

    ja tänkte bara höra om någon vet någon bra sida med riktiga bodybuildings scheman! Jag skulle vilja köra som de gör. ja menar inte typ ronnie colemans scheman o så;)

    Men liksom amatör bodybuilders med bra resultat!

    Kanske nån på forumet som vill dela med sig? :D

    Tack på förhand!

    MVH

    #471475

    Det finns inga särskilda ”bodybuildingscheman”.
    De allra flesta tränar på helt olika sätt, det gäller att hitta ett program man trivs med och som man ökar progressivt utav.
    Bara för att du eventuellt tränar som en bodybuilder innebär det absolut inte att du per automatik kommer att uppnå den önskade fysiken.

    #471476
    Rasmus Andersson wrote:
    Det finns inga särskilda ”bodybuildingscheman”.
    De allra flesta tränar på helt olika sätt, det gäller att hitta ett program man trivs med och som man ökar progressivt utav.
    Bara för att du eventuellt tränar som en bodybuilder innebär det absolut inte att du per automatik kommer att uppnå den önskade fysiken.
    Flessa wrote:
    Som Rasmus säger, väldigt individuellt.

    Försök att testa dig fram, lyssna på kroppen och hitta ett träningsschema som passar just dig bäst. Det är knappast så enkelt som att lägga fram ett speciellt schema och säga ”här, kör efter detta så blir du den nye Cutler..”

    Ja förstår vad ni menar, men det jag mer undrar var om de kör kort vila mellan set o.s.v. mer övningar? mindre övningar?

    Jag tycker att om någon har provat och funnit ett perfekt system för detta så kunde den dela med sig av det ..

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.