Christoffer Nober

Home Forums Bodybuilding Christoffer Nober

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 27 total)
  • Author
    Posts
  • #659593

    Tänkte lägga upp några grymma bilder på min vän christoffer från hösten. Bra utveckling

    #77462
    #659594

    Nober är grym! Riktigt cool fysik!!!

    #659595

    Riktigt nice. :)

    #659596

    Riktigt cool fysik!

    Påminner mig om Zone.

    #659597

    Nober har en grymt cool fysik, en förebild sen man såg han första gången i B&K för några år sen…

    #659598

    tävlar han bara inom sverige? Ser riktigt bra ut

    #659599

    så snyggt det bara kan bli.

    #659600
    Etil wrote:
    tävlar han bara inom sverige? Ser riktigt bra ut

    Christoffer har bara tävla i Sverige men det kommer att bli ändring på det framöver förmodligen redan till i år. Nober är utan tvekan en av Sveriges framtida hop och ni kommer att se mycket av honom på dom internationella tävlingarna framöver.

    #659601

    avis på vaderna! :D han kan komma låångt :nod

    #659602
    Pontus Stridh wrote:
    Riktigt cool fysik!

    Påminner mig om Zone.

    Ja,men Nober har muskler:D

    #659603

    Tack så mkt alla ni för dom fina komplimangerna,,:emo-thumb

    Känns skönt med er som stöttar en i en
    annars mkt tuff sport som denna.
    Stämmer bra Ahmad ska satsa stenhårt på Opava GP i Oktober.
    Kommer uppdatera er med bilder från dag 1 till tävlingsdagen där ni kan följa min utveckling och träning.Känner mig extremt taggad för denna tävling och tror det kommer gå superbra om jag kan hålla mig skadefri hela vägen.
    Just nu ser jag fram emot Sweden Gp i april och se alla duktiga killar och tjejer som ska tävla.Ses där ni som kommer.
    Kör hårt :emo-thumb

    #659604
    Christofer Nober wrote:
    Tack så mkt alla ni för dom fina komplimangerna,,:emo-thumb

    Känns skönt med er som stöttar en i en
    annars mkt tuff sport som denna.
    Stämmer bra Ahmad ska satsa stenhårt på Opava GP i Oktober.
    Kommer uppdatera er med bilder från dag 1 till tävlingsdagen där ni kan följa min utveckling och träning.Känner mig extremt taggad för denna tävling och tror det kommer gå superbra om jag kan hålla mig skadefri hela vägen.
    Just nu ser jag fram emot Sweden Gp i april och se alla duktiga killar och tjejer som ska tävla.Ses där ni som kommer.
    Kör hårt :emo-thumb

    All lycka till Christoffer. Har verkligen fastnat för din fysik. Den tilltalar mig väldigt mycket.
    Mycket bra jobbat!

    #659605

    Christofer har varit och tränat på vårt gym Form & Fitness i Malmö… och snyggaste, kompletta fysiken , och trevligaste personen har jag inte sett på länge :emo-thumb
    Kommer du och hälsar på oss igen snart kompis?
    Lycka till på dina framtida satsingar !
    Mvh Senad

    #659606
    sencii wrote:
    Christofer har varit och tränat på vårt gym Form & Fitness i Malmö… och snyggaste, kompletta fysiken , och trevligaste personen har jag inte sett på länge :emo-thumb
    Kommer du och hälsar på oss igen snart kompis?
    Lycka till på dina framtida satsingar !
    Mvh Senad

    Tack så mkt Sencii..;) Hur går det själv Mr Balkan.Hahaha,,Ser bra ut som vanligt kan jag tänka mig..Jag ska åka ner snart till Ahmad bara jag får en lucka från jobbet och då min vän så ska vi köra ett grymmt pass ihop.Jag hör av mig till dig innan jag kommer.Ha det bäst

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 27 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.