Försöker se Mr O replay

Home Forums Bodybuilding Försöker se Mr O replay

  • This topic is empty.
Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • Author
    Posts
  • #70849
    #548162

    men det funkar taskigt. Hackar … stannar upp hela tiden. Någon annan som har det här problemet och … är det någon som sitter med lösningen hur man får det att flyta?

    #548163

    Vart kan man se den?

    #548164
    Beard wrote:
    men det funkar taskigt. Hackar … stannar upp hela tiden. Någon annan som har det här problemet och … är det någon som sitter med lösningen hur man får det att flyta?

    Jag har ett förslag – Tryck på pause och låt den buffra. Spela sedan upp igen efter 5-10 min.

    #548165
    manu wrote:
    Jag har ett förslag – Tryck på pause och låt den buffra. Spela sedan upp igen efter 5-10 min.

    Fungerar inte … :(

    #548166
    XPEEECT wrote:
    Vart kan man se den?

    [http://webcast.bodybuilding.com/fitshow/2009olympia/webcast/replays/2009_olympia_finmen1.html]

    #548167

    Kan vara ditt internet som är problemet? Sitter du på för lina? Jag testade filmen och hackade inget för mig.

    #548168
    dashen wrote:
    Kan vara ditt internet som är problemet? Sitter du på för lina? Jag testade filmen och hackade inget för mig.

    10mbit upp och ner… borde inte va nåt problem. För mig hackar det inte de första 10 sekunderna sen är det totalt kass.

    #548169

    Flyter på bra här hos mig iaf

    #548170
    XPEEECT wrote:
    Flyter på bra här hos mig iaf

    Jaha… då e de nåt fel hos mig då…

    #548171
    Beard wrote:
    Jaha… då e de nåt fel hos mig då…

    Jag tittade på allt live men dagen efter gick det hur bra som helst med reprisen.. Nu hackar den för mig med även fast jag har nyaste Windows media player osv.

    #548172

    Vänta med att se den.. Jag tror det hackar när där är för mkt trafik.. hackade för mig också, så jag väntade ett par timmar och sen flöt det på bra :)

    #548173

    Ja 10/10 ska inte vara några problem. Kanske som några säger att den är överbelastad.

    #548174

    Jo hackar rejält. Jag streamde varje avsnitt, lät det gå sen gjorde jag annat, sen kollade på det utan nåt lag alls.

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.