Hur Får Man Stora ådror

Home Forums Bodybuilding Hur Får Man Stora ådror

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 36 total)
  • Author
    Posts
  • #954055

    heheeh najj, syftet är att jag tycket att det är fan coolt, har du hört talsa om Batista WWE wrestlare, hans ådror kan bilda världs atlas, skit grymt, så nu vill jag bara få bort underhudsfett, kan nån hjälpa mig??

    #954056

    jag tycker du först och främst ska lära dej om träning och kosthållning när du har gjort det 1-2 år så kanske du kan tänka på dina ådror…

    #954057
    INDIAN-WARRIOR wrote:
    heheeh najj, syftet är att jag tycket att det är fan coolt, har du hört talsa om Batista WWE wrestlare, hans ådror kan bilda världs atlas, skit grymt, så nu vill jag bara få bort underhudsfett, kan nån hjälpa mig??

    Du har redan fått svar:

    Bamse7-9 wrote:
    DEFFA!(sök info)

    I din ålder är det dumheter och du kommer bara förlora på det om du ska träna samtidigt.

    #954058

    vad hittar jag om jag söker på DEFFA??, har sökt det men har ej hittat något vettigt!

    #954059
    INDIAN-WARRIOR wrote:
    vad hittar jag om jag söker på DEFFA??, har sökt det men har ej hittat något vettigt!

    [http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=26881]

    King Grubs deff guide.. :up:
    Men vad jag kan se på din avatar bild så verkar du inte ha så mycket fett..
    Satsa på att bygga sen deffa istället, det är mitt råd..

    #954060
    bullis wrote:
    Asså, är du helt jävla efterbliven eller?

    chill man.
    Bra exempel på en tråd du kunde hoppat över ;)

    #954061

    Okej tack för hjälpet, men hur mycekt mer ska jag bygg, just nu väger jag 77kg, hur mycket ska jag upp till??

    #954062

    Det är bara att fortsätta träna allmänt i normal takt.
    Att få synliga ådror är inget mål att eftersträva eftersom det inte är något du kan påverka, det låter mest bara som en fix idé

    Hitta ett nytt mål med din träning, antingen i tillväxt ellre styrka och glöm hela det med ådror. Du har vad du har.

    #954063

    najj alltså ådror är inte någon mål för mig, vill bara ha de, ser ganska grymy ut, men finns det nån jävla ide hur man kan göra dom synligare??, finns de något man kan ta eller nåt??

    #954064
    INDIAN-WARRIOR wrote:
    najj alltså ådror är inte någon mål för mig, vill bara ha de, ser ganska grymy ut, men finns det nån jävla ide hur man kan göra dom synligare??, finns de något man kan ta eller nåt??

    nej

    #954065

    Fanns någon produkt från Gymgrossisten som man kunde köpa, man får grym pump + synligare ådror, fast det håller ju isig bara några timmar..
    Ox eller nått tror jag den hette.

    #954066

    Du verkar inte riktigt ha förstått grundprinciperna i träning Idian. När du tränar så fylls musklerna med blod och du får naturligt synligare ådror. Därav att de inte syns när du inte tränar. Den wrestlare du pratar om med ådrar är garanterat inte ren från steroider så han har lagt på sig en onaturlig mängd muskler under en längre tid och därmed fått tydligare defenition och stärre ådror. Sedan som de andra säger här i tråden är deff ingenting att ha i din ålder. Satsa på hård träning och sköt din kost så kommer du få en bra fysik.

    #954067

    Är det bara jag som tror att det är någon som driver? Om inte… Väldigt underhållande.

    #954068
    Sami123 wrote:
    Fanns någon produkt från Gymgrossisten som man kunde köpa, man får grym pump + synligare ådror, fast det håller ju isig bara några timmar..
    Ox eller nått tror jag den hette.

    Ja, och det liksom andra produkter med samma namn är verkningslösa.

    #954069

    alltså, hur får man bort underhudsfett??, ådror syns ganska bra nu, har bara lite kvar;)

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 36 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.