Jan Tana Ultra 1 Tan?

Home Forums Bodybuilding Jan Tana Ultra 1 Tan?

  • This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Posts
  • #65007
    #452619

    En mkt intressant ny tan av Jan Tana. Någon som redan fått detta? Och om någon ska testa (de verkar redan sälja detta tex i UK), gärna share your thoughts afterwards!

    Quote:
    Ultra 1 can be applied backstage – but unlike other tans it dries QUICKLY! How many times have you seen people on stage with ”tan stains” on their trunks/costumes or people with streak lines as the tan rubs off their body while they pose? Competitors love this tan as it gives THE ULTIMATE ON STAGE TAN – Show organisers love it as it does not come off and stain the venue. ULTRA 1 is THE ONLY ”on the day tan” approved by the IFBB.

    ULTRA 1 TANNING PROCESS – the day of the Show!

    #452620

    Jan Tana själv berättar om detta..

    [youtube=0cdxn7ISm54&hl=en&fs=1]

    #452621

    Halloo, någon? Luke?

    Ah, denna färg skulle vara så kanon o testa under vårens tävlingar …

    #452622

    Hi Anne,
    Det finns inte på hyllan än
    [img=http://www.fantaby.se/foretag/shop/images/ultra1.jpg]den fungerar som dreamtan fast mindre kladdigt. Jag har inte ens provat den, men vi kommer att ha den till Sweden Grand Prix.
    Vissa hudtyper kan inte absorbera tillräckligt mycket av en vanligt tävlingsvätska så att huden ser mörkt ut – det har hänt mina kunder många gånger. Det enda lösning hittils har varit dreamtan.
    Jan Tana har talat om för mig att färgen kan jämföras i nyans med dreamtan #2, men att den är inta alls lika kladdigt och att den inte färgar av sig på kläder.
    IFBB approved och speciellt bra för tävlande i Finland som får inte använda dreamtan :up:

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.