John Coffey

Home Forums Bodybuilding John Coffey

  • This topic is empty.
Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • Author
    Posts
  • #65984
    #465608

    Hej!
    Någon som vet något om denna bjässe
    i filmen Den gröna milen.

    Grabben är enorm, hade varit kul att veta
    mer om honom, om han tävlat eller dylikt.

    #465609

    Han heter Michael Clarke Duncan. Chansen att någon här står honom nära är liten, därför bör en sida vid namn GOOGLE kunna hjälpa dig vidare än detta forum.

    #465610

    Hehe…upptäckte precis mitt fel..
    Kollade på fel namn i rollistan….

    hehe

    #465611

    Jag har själv försökt hitta nånting om hur han tränar (jag antar att han gör det när han är så där stor :p . Hittade dock inget…

    #465612

    Den mannen är ju helt brutal. Han är ju även med i ”The Longest Yard” :)

    #465613

    Ni som tror han är lika stor som i gröna milen får man göra er besviken i verkligheten är han ingen jätte. Visst stor är han typ 195cm lång och runt 140kg kanske. Men i filmerna ser han ju gigantisk ut.

    #465614
    -Hallberg- wrote:
    Den mannen är ju helt brutal. Han är ju även med i ”The Longest Yard” :)

    Du tänker på Bob Sapp tror jag

    #465615
    Fredrik Svensson wrote:
    Ni som tror han är lika stor som i gröna milen får man göra er besviken i verkligheten är han ingen jätte. Visst stor är han typ 195cm lång och runt 140kg kanske. Men i filmerna ser han ju gigantisk ut.

    Han väger närmare 160kg

    #465616
    Fredrik Svensson wrote:
    Ni som tror han är lika stor som i gröna milen får man göra er besviken i verkligheten är han ingen jätte. Visst stor är han typ 195cm lång och runt 140kg kanske. Men i filmerna ser han ju gigantisk ut.

    Han väger närmare 160kg

    #465617
    ZekiGhulam wrote:
    Han väger närmare 160kg

    Jag stog bredvid han och gjorde bara en uppskattning men han går kanske upp och ner i vikt:pop:

    #465618

    De filmar honom ur grodperspektiv i filmen vilket gör att han ser enorm ut. Stor javisst men kamera + vinklar gör sitt. Han är med i DAREDEVIL också. Där ser du honom ur samma prespektiv som den andra i filmen…..

    #465619

    [http://sv.wikipedia.org/wiki/Michael_Clarke_Duncan]

    #465620

    ”Michael Clarke Duncan erbjuder sina fans 50 dollar ifall de vet vad han heter då de frågar efter autograf.”

    Haha va i helvete?

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.