Kai Greene bilder.

Home Forums Bodybuilding Kai Greene bilder.

  • This topic is empty.
Viewing 14 posts - 331 through 344 (of 344 total)
  • Author
    Posts
  • #457653

    [img=http://ovincez.smugmug.com/photos/643341266_qNLQg-X2.jpg][img=http://ovincez.smugmug.com/photos/643341347_zB3TQ-X2.jpg]Här ser man alla Kais dåliga muskler, ja magen putar![img=http://ovincez.smugmug.com/photos/643342128_GL4KS-XL.jpg][img=http://ovincez.smugmug.com/photos/643179897_XNyVt-XL.jpg][img=http://ovincez.smugmug.com/photos/643357520_exzqf-X2.jpg]

    #457654
    Quote:
    Här ser man alla Kais dåliga muskler, ja magen putar!

    Omoget..

    Men bra bilder :up:

    Edit; Citerade lite fel

    #457655
    Niclas Holgersson wrote:
    Omoget..

    Men bra bilder :up:

    Edit; Citerade lite fel

    Det är väl för fan inget omoget med det!
    Bättre att jag säger det än att 10st ska kommentera magen!
    Vi kan störa oss på att Kais mage putar, vi kan inget göra mer än tycka att han är kass!

    #457656

    Alltså, hans sid-mage i den twistade abs-thighs-posen. SHIIIITT!!! Vackert.

    bänkpress wrote:
    Sluta tjata om kai nu jonas snälla det börjar bli så jävla tjatigt ok…

    Shit, grymt bra inlägg. Konkret, konstruktivt och framförallt bidrar det som fan! Det är ett byggarforum, käre medlem, och här tjatar man precis hur mycket man vill om vem man vill, så länge man kommer med nya saker. Och det gör Jonas. Tråden heter ju för fan Kai Greene-bilder. Varför kollar du här om du inte vill se mer av Kai?

    #457657

    :what:

    bänkpress wrote:
    Ge dej marcus!

    Vi läser om jonas kai i precis varje tråd tjatigt att se jonas och hans bilder på kai hans tjat om kai om och om igen…

    Dom bilderna han lägger upp har vi sett gång på gång i alla trådar där jonas kommer in..

    Så kom med något konkret själv och gör nåt åt detta i stället för att hacka på mej och stryka han medhårs, ger mej en varning när jonas var exakt likadan tillbaka…

    Vi har en ganska enkel grej framför oss. En 40-ish, ganska snäll herre från Göteborg som gillar Kai Greene. Han gillar Kai Greene, därför att Kai Greene är en speciell och ganska häftig bodybuilder. Herrn själv, Jonas heter han, är också en ganska speciell människa, och mig sannerligen även han en bodybuilder, råkar jag veta eftersom att jag har sett honom tävla och träffat honom på tävlingar.

    Är det då helt djävla orimligt att han har fastnat på denne Kai Greene, nu inför Mr. Olympia, en tävling mellan just speciella bodybuilders, som för andra bodybuilders är årets händelse – med tanke på den lilla detalj att världsmästaren i sporten de här människorna dedikerar hela sina liv åt faktiskt kröns? Alltså, att Jonas ”tjatar” om Kai är inte mindre naturligt än att rödingar ”tjatade” om Obama under senaste presidentvalet.

    Kai Greene är en stor händelse för sporten, och Jonas har ett stort intresse av sporten. En stor kärlek för sporten, eftersom att han bevisligen lagt större delen av sitt vuxna liv på saker som har med sporten att göra, och nu snart så kommer en av de svårast förutspådda Olympia-tävlingarna på länge där Kai Greene helt klart är en världsmästaraspirant.

    Att du över huvud taget har mage att komma HÄR, på BODY (Ett forum för folk som tränar och kroppsbyggare!?) med din taskiga djävla attityd, dina dåliga inlägg och dina klagomål om att någon frekvent berättar saker om den kommande världsmästaren (kanske?) är helt befängt. Att du dessutom gör det i en tråd som är skapad AV Jonas, som du vill slippa, OM Kai, som du är trött på att se/läsa om, är ännu mer ofattbart.

    Jag bannar dig för trolling om du fortsätter med det. Så lägg av nu, och låt folk heja på vilka de vill hur mycket de vill. Jag varnade dig för att det var du som härjade, inte Jonas. Jonas pratar om byggning på ett byggarforum. Du härjar. Det är olika saker, helt olika saker, det ena är tillåtet och det andra är inte det.

    #457658

    Im with ^.

    #457659
    Marcus Syvertsen wrote:
    :what:

    Vi har en ganska enkel grej framför oss. En 40-ish, ganska snäll herre från Göteborg som gillar Kai Greene. Han gillar Kai Greene, därför att Kai Greene är en speciell och ganska häftig bodybuilder. Herrn själv, Jonas heter han, är också en ganska speciell människa, och mig sannerligen även han en bodybuilder, råkar jag veta eftersom att jag har sett honom tävla och träffat honom på tävlingar.

    Är det då helt djävla orimligt att han har fastnat på denne Kai Greene, nu inför Mr. Olympia, en tävling mellan just speciella bodybuilders, som för andra bodybuilders är årets händelse – med tanke på den lilla detalj att världsmästaren i sporten de här människorna dedikerar hela sina liv åt faktiskt kröns? Alltså, att Jonas ”tjatar” om Kai är inte mindre naturligt än att rödingar ”tjatade” om Obama under senaste presidentvalet.

    Kai Greene är en stor händelse för sporten, och Jonas har ett stort intresse av sporten. En stor kärlek för sporten, eftersom att han bevisligen lagt större delen av sitt vuxna liv på saker som har med sporten att göra, och nu snart så kommer en av de svårast förutspådda Olympia-tävlingarna på länge där Kai Greene helt klart är en världsmästaraspirant.

    Att du över huvud taget har mage att komma HÄR, på BODY (Ett forum för folk som tränar och kroppsbyggare!?) med din taskiga djävla attityd, dina dåliga inlägg och dina klagomål om att någon frekvent berättar saker om den kommande världsmästaren (kanske?) är helt befängt. Att du dessutom gör det i en tråd som är skapad AV Jonas, som du vill slippa, OM Kai, som du är trött på att se/läsa om, är ännu mer ofattbart.

    Jag bannar dig för trolling om du fortsätter med det. Så lägg av nu, och låt folk heja på vilka de vill hur mycket de vill. Jag varnade dig för att det var du som härjade, inte Jonas. Jonas pratar om byggning på ett byggarforum. Du härjar. Det är olika saker, helt olika saker, det ena är tillåtet och det andra är inte det.

    Nu går jag nästan totalt OT här men;

    Finns det en människa i världen som jag kan tänka mig att ta emot skäll i skriven form av, så är det fan dig Marcus. Skriv en bok, ty jag hade köpt den och läst och läst och läst och läst… Ja ni fattar.

    Till tråden:

    Jag tror att Kai Greene, tillsammans med Phil Heath kan och kommer att lyfta upp ”vår” sport till nya höjder. Genom deras otroliga personlighet och förmåga att uttrycka sig, vara sympatiska och föredömliga atleter med stor kärlek till sporten. Vi har en bra tid framför oss…

    #457660
    Marcus Syvertsen wrote:
    :what:

    Vi har en ganska enkel grej framför oss. En 40-ish, ganska snäll herre från Göteborg som gillar Kai Greene. Han gillar Kai Greene, därför att Kai Greene är en speciell och ganska häftig bodybuilder. Herrn själv, Jonas heter han, är också en ganska speciell människa, och mig sannerligen även han en bodybuilder, råkar jag veta eftersom att jag har sett honom tävla och träffat honom på tävlingar.

    Är det då helt djävla orimligt att han har fastnat på denne Kai Greene, nu inför Mr. Olympia, en tävling mellan just speciella bodybuilders, som för andra bodybuilders är årets händelse – med tanke på den lilla detalj att världsmästaren i sporten de här människorna dedikerar hela sina liv åt faktiskt kröns? Alltså, att Jonas ”tjatar” om Kai är inte mindre naturligt än att rödingar ”tjatade” om Obama under senaste presidentvalet.

    Kai Greene är en stor händelse för sporten, och Jonas har ett stort intresse av sporten. En stor kärlek för sporten, eftersom att han bevisligen lagt större delen av sitt vuxna liv på saker som har med sporten att göra, och nu snart så kommer en av de svårast förutspådda Olympia-tävlingarna på länge där Kai Greene helt klart är en världsmästaraspirant.

    Att du över huvud taget har mage att komma HÄR, på BODY (Ett forum för folk som tränar och kroppsbyggare!?) med din taskiga djävla attityd, dina dåliga inlägg och dina klagomål om att någon frekvent berättar saker om den kommande världsmästaren (kanske?) är helt befängt. Att du dessutom gör det i en tråd som är skapad AV Jonas, som du vill slippa, OM Kai, som du är trött på att se/läsa om, är ännu mer ofattbart.

    Jag bannar dig för trolling om du fortsätter med det. Så lägg av nu, och låt folk heja på vilka de vill hur mycket de vill. Jag varnade dig för att det var du som härjade, inte Jonas. Jonas pratar om byggning på ett byggarforum. Du härjar. Det är olika saker, helt olika saker, det ena är tillåtet och det andra är inte det.

    well said matey :)

    #457661

    Kan ju berätta att jag hittade bilder av en fotograf idag på Kai Greene, som mig veterligen inte är publicerade tidigare.
    Han har lagt upp lite drygt 200 bilder ifrån Austrailian Pro på en hemsida. Inget som jag tänker länka till.
    Bänkpress, Pappa B och allt vad ni heter, skit i vad jag postar och skriver.
    Fortsätt ni att skriva hur dålig Kai är, så skriver jag vad jag tycker.

    PS. Bänkpress skrev ett PM till mig i förra veckan och bad om förlåtelse för att han hade hackat på mig, det betydde tydligen inte så mycket.

    Jag ska försöka undvika att kommunicera med folk med dålig attityd och som är anonyma, ger mig nada!

    Att jag retas mest hela tiden, tyck vad ni vill om det, men ta det inte personligt. När jag inte vet vem personen är, så kan jag ju inte jäklas med någon speciell, men väldigt många vet vem jag är…
    Ni som har stake och inte tycker illa om mig, heja gärna i verkligheten!

    #457662
    Jonas Lundberg wrote:
    Kan ju berätta att jag hittade bilder av en fotograf idag på Kai Greene, som mig veterligen inte är publicerade tidigare.
    Han har lagt upp lite drygt 200 bilder ifrån Austrailian Pro på en hemsida. Inget som jag tänker länka till.
    Bänkpress, Pappa B och allt vad ni heter, skit i vad jag postar och skriver.
    Fortsätt ni att skriva hur dålig Kai är, så skriver jag vad jag tycker.

    PS. Bänkpress skrev ett PM till mig i förra veckan och bad om förlåtelse för att han hade hackat på mig, det betydde tydligen inte så mycket.

    Jag ska försöka undvika att kommunicera med folk med dålig attityd och som är anonyma, ger mig nada!

    Att jag retas mest hela tiden, tyck vad ni vill om det, men ta det inte personligt. När jag inte vet vem personen är, så kan jag ju inte jäklas med någon speciell, men väldigt många vet vem jag är…
    Ni som har stake och inte tycker illa om mig, heja gärna i verkligheten!

    Skulle vara riktigt kul om du ville lägga upp bilderna jonas:)

    här är några jag hittade:

    #457663
    Jonas Lundberg wrote:
    Kan ju berätta att jag hittade bilder av en fotograf idag på Kai Greene, som mig veterligen inte är publicerade tidigare.
    Han har lagt upp lite drygt 200 bilder ifrån Austrailian Pro på en hemsida. Inget som jag tänker länka till.
    Bänkpress, Pappa B och allt vad ni heter, skit i vad jag postar och skriver.
    Fortsätt ni att skriva hur dålig Kai är, så skriver jag vad jag tycker.

    PS. Bänkpress skrev ett PM till mig i förra veckan och bad om förlåtelse för att han hade hackat på mig, det betydde tydligen inte så mycket.

    Jag ska försöka undvika att kommunicera med folk med dålig attityd och som är anonyma, ger mig nada!

    Att jag retas mest hela tiden, tyck vad ni vill om det, men ta det inte personligt. När jag inte vet vem personen är, så kan jag ju inte jäklas med någon speciell, men väldigt många vet vem jag är…
    Ni som har stake och inte tycker illa om mig, heja gärna i verkligheten!

    Vi är några som uppskattar att du lägger upp bilder Lundberg, inte bara på Kai utan även egna bilder när du fotar på tävlingar. Skit i hatarna och fortsätt posta :emo-thumb

    #457664

    lite skillnad även om formen inte är den samma:)

    #457665
    r2d2r2d2 wrote:
    Vi är några som uppskattar att du lägger upp bilder Lundberg, inte bara på Kai utan även egna bilder när du fotar på tävlingar. Skit i hatarna och fortsätt posta :emo-thumb

    +1, Jonas for president :emo-thumb

    #457666

    Liten arm, AC 2009!

    [img=http://muscletime.com/index.php?option=com_joomgallery&func=watermark&catid=53356&id=34711&Itemid=266]

Viewing 14 posts - 331 through 344 (of 344 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.