Kevin Levrone speaks his mind

Home Forums Bodybuilding Kevin Levrone speaks his mind

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 37 total)
  • Author
    Posts
  • #679412

    [youtube=V921ZJ8qy7o]

    #78324
    #679413

    Shit vad liten han är idag, jämnfört med för några år sedan, :S

    #679414
    LuvaN wrote:
    Shit vad liten han är idag, jämnfört med för några år sedan, :S

    Han slutade 03, men till skillnad från andra byggare hoppade han av ”det som vi inte får tala om” direkt medan andra byggare jämt fortsätter efter.:p

    #679415
    arne_fan wrote:
    Han slutade 03, men till skillnad från andra byggare hoppade han av ”det som vi inte får tala om” direkt medan andra byggare jämt fortsätter efter.:p

    Så han slutade träna helt 03? ;)

    Edit: Iofs man kryper väll gode snabbt när man slutar med dunderhonungen. haha

    #679416
    LuvaN wrote:
    Så han slutade träna helt 03? ;)

    Nej inte helt men långt ifrån elit nivå och har satsat sin karriär som skådespelare/regissör.

    #679417
    LuvaN wrote:
    Så han slutade träna helt 03? ;)

    Edit: Iofs man kryper väll gode snabbt när man slutar med dunderhonungen. haha

    Du krymper gode snabbt om du slutar träna även om du inte käkar dunderhonung. Muskler är en färskvara vare sig dom är byggda på laglig eller olaglig väg.

    #679418

    Vad är det för stjärna som sitter typ och chattar i bakgrunden under hela intervjun… grymt störande

    #679419
    faust wrote:
    Tragisk person ser ut som en nerknarkat anorexi offer…

    Hur fan vill man se ut sådär? ifrån grymt vältränad till det där sanslöst!
    Kunde ju i alla fall underhållt sin kropp lite i alla fall..

    Upp med en bild på din arm så gör vi en jämförelse direkt med Kevin i denna film.

    #679420
    faust wrote:
    Tragisk person ser ut som en nerknarkat anorexi offer…

    Hur fan vill man se ut sådär? ifrån grymt vältränad till det där sanslöst!
    Kunde ju i alla fall underhållt sin kropp lite i alla fall..

    Hahaha! :D

    Pssst… du skämtar va? :unsure:

    #679421

    Han snackar om att press bakom nacken tränar alla tre delar av axlarna. Men enl. exrx tränas ej bakre axlar nämnvärt:

    [http://www.exrx.net/WeightExercises/DeltoidAnterior/BBBehindNeckPress.html]

    Vad ska man tro på? Eller var det jag som missuppfattade?

    #679422
    AndreasP wrote:
    Du krymper gode snabbt om du slutar träna även om du inte käkar dunderhonung. Muskler är en färskvara vare sig dom är byggda på laglig eller olaglig väg.

    Jag har knappt tränat sedan sommaren 07 efter lite privata tråkigheter som gjort att jag har fått prioritera min dotter och jobbet framför träningen. Har inte tappat speciellt mycket relativt sett. Är jävligt glad att jag inte käkat dunderhonung eller dylikt då hade jag nog inte haft mycket kvar.

    #679423
    faust wrote:
    Tragisk person ser ut som en nerknarkat anorexi offer…

    Hur fan vill man se ut sådär? ifrån grymt vältränad till det där sanslöst!
    Kunde ju i alla fall underhållt sin kropp lite i alla fall..

    Vad snackar du om?Kevin har inget att bevisa,det är hans val att inte tävla längre,du kan uppenbarlingen inget om bodybuilding.Upp med ett kort på dig,slår vad om att han är grövre än dig,otränad.

    #679424
    Arne Persson wrote:
    Jag har knappt tränat sedan sommaren 07 efter lite privata tråkigheter som gjort att jag har fått prioritera min dotter och jobbet framför träningen. Har inte tappat speciellt mycket relativt sett. Är jävligt glad att jag inte käkat dunderhonung eller dylikt då hade jag nog inte haft mycket kvar.

    D är bra Arne:emo-thumb
    Faust: Tragiskt att se att det fortfarande finns så korkade homo sapiens sapiens som du i detta forumet, snälla bespara oss dina hjärnlösa kommentarer eller håll käft…
    Personligen tycker jag han ser frisk o pigg ut, verkar vara en härlig människa!

    #679425

    Hade nästan glömt bort hur jävla bra han var… :worship:

    Kollade igenom lite YouTube klipp

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 37 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.