Martin Kjellström mot Olympia

Home Forums Bodybuilding Martin Kjellström mot Olympia

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 122 total)
  • Author
    Posts
  • #65905
    #461246

    Jag tog mig friheten att starta en ny Martin Kjellström tråd. Ok, i denna tråd, inget bullshit så den blir låst …

    Fredrik Carlsson, med flera, om ni har nya bilder eller videoclips, posta dem här tack :up:

    #461247
    Beard wrote:
    Jag tog mig friheten att starta en ny Martin Kjellström tråd. Ok, i denna tråd, inget bullshit så den blir låst …

    Fredrik Carlsson, med flera, om ni har nya bilder eller videoclips, posta dem här tack :up:

    finns väl redan en tråd om martin ?

    #461248
    Sinni wrote:
    finns väl redan en tråd om martin ?

    Kanske ska kolla runt lite innan du yttrar dig???

    Vilket fall som helst, Martin är ett komplett monster, hoppas folket i USA får upp ögonen för vår viking!

    #461249

    Grymmaste olympia på länge, så han kommer få de hårt men man hoppas verkligen de går bra:)

    De enda ja skulle tycka martin skulle behöva bättre är magen, den är ju helt ok, men med en riktigt bra mage skulle han nog kunna stå upp mot vem som hellst:)

    #461250

    För första gången har en svensk kvalat till Olympia.
    Det är svensk Bodybuilding historia som ska skrivas.
    Vi aktiva, fans etc inom subkulturen Bodybuilding förstår storheten med detta.
    Martin representerar Bodybuildingtypen gigant, vilket gör det hela extra roligt!
    Jag är helt övertygad att Martin kommer att representera Svensk Proffsbyggning på ett mycket övertygande sätt!
    Det finns inte en chans att jag kommer att missa detta Olympia.

    En sak är säker:
    USA is waiting for you!

    Ett gigantiskt lycka till!

    :emo-thumb
    Caddan

    #461251
    Caddan wrote:
    För första gången har en svensk kvalat till Olympia.
    Det är svensk Bodybuilding historia som ska skrivas.
    Vi aktiva, fans etc inom subkulturen Bodybuilding förstår storheten med detta.
    Martin representerar Bodybuildingtypen gigant, vilket gör det hela extra roligt!
    Jag är helt övertygad att Martin kommer att representera Svensk Proffsbyggning på ett mycket övertygande sätt!
    Det finns inte en chans att jag kommer att missa detta Olympia.

    En sak är säker:
    USA is waiting for you!

    Ett gigantiskt lycka till!

    :emo-thumb
    Caddan

    Jag var först övertygad om att någon tidigare (Ulf elr om det var en Christer?) svensk kvalat sig in i mr O, men jag hade tydligen fel. De/Den tidigare som tävlat hade fått inbjudningar till tävlingen – märkligt hur det varit?! :D

    #461252

    Hoppas den här tråden kan ägnas åt Martins Fysik och väg till Olympia & inte besudlas och förstöras av alla snorungar som förstör tråd efter tråd.

    Martins mage kan väl oxå få undkomma denna tråd lite iaf då den diskuterats i tråd efter tråd redan…

    Kan det inte bildas ett Body-juniorforum där folk som strider mot forumregler om & om och inte gör annat än gnäller & förstör trådar kan förflyttats till :up:

    #461253
    CiB wrote:
    Jag var först övertygad om att någon tidigare (Ulf elr om det var en Christer?) svensk kvalat sig in i mr O, men jag hade tydligen fel. De/Den tidigare som tävlat hade fått inbjudningar till tävlingen – märkligt hur det varit?! :D

    mer eller mindre att du sökert ville ha någon svensk när det var i sverige, så var väl en inbjudan, martin har kvalat :up:

    #461254
    CiB wrote:
    Jag var först övertygad om att någon tidigare (Ulf elr om det var en Christer?) svensk kvalat sig in i mr O, men jag hade tydligen fel. De/Den tidigare som tävlat hade fått inbjudningar till tävlingen – märkligt hur det varit?! :D

    Ulf Larsson fick ett wildcard pga att Olympia hölls i Sverige.
    Året var 1987 i Göteborg och jag var där!
    Ulf Larsson var lite för liten, men oj så ripped han var!
    :emo-thumb

    #461255
    Caddan wrote:
    Ulf Larsson fick ett wildcard pga att Olympia hölls i Sverige.
    Året var 1987 i Göteborg och jag var där!
    Ulf Larsson var lite för liten, men oj så ripped han var!
    :emo-thumb

    [https://www.body.se/content/tavlingar/artikel.asp?CID=2918 B&K-rapporten från Olympia 1987 finns online]:

    Quote:
    Mr Olympia, tävlingen som alla bodybuilders med stora ambitioner drömmer om att få tävla i. För att få vara med måste du minst vara amatörvärldsmästare! För första gången hölls tävlingen i Norden, då närmare bestämt Scandinavium, Göteborg den 31 oktober. 120 000 dollar fanns i prispotten!
    #461256
    malawiglenn wrote:
    Jag har erfarenhet av forummoderering och jag fattar inte varför poster där regelbrott samt poster som citerar sådana poster tas bort istället för att låsa en hel tråd där det fanns, trots allt, många bra och intressanta inlägg =/

    Iaf, är det någon som var/hur/om man kan se Mr O 2009 live på nätet eller dyl?

    Det var en hel del diskussionstrådar på andra forum som pekade på den förra tråden. Således är en helt ny tråd (med en ny URL) ett sätt att minimera trollningen. Jag testar att flytta in inlägg med värdefull info från förra tråden hit.

    Tidigare har bodybuilding.com livestreamat från Olympiahelgen gratis, innan dess fanns det någon pay-per-view-variant för de som ville se tävlingen. Ännu har det mig veterligt inte kommit information om webcast från årets Olympiahelg kommit från bb.com , men när/om det kommer så postar jag på body.se och forumet. Men man får sitta uppe sent/kliva upp tidigt svensk tid.

    Edit: Pressreleasen om webcasten hade inte kommit, men webcast bekräftas på bb.coms infosida om Olympia 2009:

    Quote:
    Bodybuilding.com will again be bringing you the live webcast of the Mr. Olympia Finals. They will have writers at the event giving you the inside scoop on judging and what goes on backstage. Check out the Bodybuilding.com blogs for up-to-date commentaries. If you can’t be in Vegas, they will do their best to make you feel like you’re there.
    #461257
    Magnus Branzén wrote:
    [https://www.body.se/content/tavlingar/artikel.asp?CID=2918 B&K-rapporten från Olympia 1987 finns online]:

    Vilken nostalgitripp!
    Vad bra Lee Haney var!
    En av de bästa DBF någonsin!
    Kul läsning.

    :emo-thumb

    #461258

    kommer bli nått sjukt jämt olympia!

    Finns 4 möjliga vinnare sjukt kul att följa ;)

    #461259

    Ah lätt att man ska följa detta =)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 122 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.