MD byter redaktör

Home Forums Bodybuilding MD byter redaktör

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 20 total)
  • Author

dave palumbo o john romano borta från md utan att ngn klarför varför.
    undrar vad detta betyder för samarbete o promota kjellström i usa som palumbo inlett med MD.

[http://forums.musculardevelopment.com/showthread.php?t=54051 http://forums.musculardevelopment.com/showthread.php?t=54051%5D

Holy cow!

Dave gjorde kanon jobb där! Gillade MDTV med Dave BIG time!

Shit.. helt sjukt ju, dave är ju helt underbart.. :( Kommer sakna MDTV nå jävulskt och transformationtip of the week.

Hoppas den ny redaktören är bra

Fick meddelande på Facebook:

Quote:
    No more ”No Bull Radio”!

MD (Muscular Development) has decided to turn the key on No Bull Radio and instead they’re starting up a new show with other hosts – that means no more Dave Palumbo and John Romano.
    This comes quite suddenly and tonight’s program which should have featured Lee Priest and Dr. Scott Connelly is cancelled.

I’d like to take the opportunity and say thank you to John and Dave for the highly entertaining and always educational shows you guys did. I will miss the shows and I do hope you get a new deal some day somewhere else.

/Nic Brunicardi

Va NEJ! Det får inte vara sant! No Bull Radio är enda ”radiostation” jag lyssnar på. Dave Palumbo är ju fan sjukt rolig och kan extremt mycket. Undra vad som hänt…

De lär iaf. forsätta jobba inom branchen och starta upp en ny ”No Bull Radio” eller liknande.

Magnus Branzén wrote:
    No more ”No Bull Radio”!

MD (Muscular Development) has decided to turn the key on No Bull Radio and instead they’re starting up a new show with other hosts – that means no more Dave Palumbo and John Romano.
    This comes quite suddenly and tonight’s program which should have featured Lee Priest and Dr. Scott Connelly is cancelled.

I’d like to take the opportunity and say thank you to John and Dave for the highly entertaining and always educational shows you guys did. I will miss the shows and I do hope you get a new deal some day somewhere else.

/Nic Brunicardi

Shawn Ray och flex Wheeler får en egen radioshow på MD istället. Verkar som om MD håller på att genomföra en omprofilering. Frågan är vad som kommer vara med istället för Daves frågespalt och Romanos krönikor?

Tyvärr har Daves och Romanos trådar på MD brädan raderats.

Man läser på md att de nya kommer bli så bra å bla bla.. Men Dave hade något speciellt, ärlighet och inget tjafs. Svårt att hitta en sån personlighet hur som helst. All respekt till Shawn å Flex men det är inte lika underhållande att lyssna på dem.

Bah… 👿

Alex Thunholm wrote:
    dave palumbo o john romano borta från md utan att ngn klarför varför.
    undrar vad detta betyder för samarbete o promota kjellström i usa som palumbo inlett med MD.

Hejsan
    Det betyder inget.
    Dave fortsätter hjälpa oss med promotion.
    OCh Flex kommer hjälpa oss via MD och andra källor.

Så med andra ord allt är som vanligt.

Fredrik Carlsson wrote:
    Hejsan
    Det betyder inget.
    Dave fortsätter hjälpa oss med promotion.
    OCh Flex kommer hjälpa oss via MD och andra källor.

Så med andra ord allt är som vanligt.

Skönt att höra att era ansträngningar att nå och få använda dessa promokillar inte var bortkastad.

“After 18 years of dedicated service to Muscular Development Magazine, and more recently its website, the relationship that saw me rise from a mere contributor to Senior Editor has come to – as all things inevitably do – an end. However, the end was not unforeseen. My gradually eroding confidence in the manner in which business was being conducted, and the decisions that were being made, painted a very telling picture of things to come. Clearly, the direction the magazine and website are now headed counter my beliefs, not to mention those of my radio partner, and former Editor-in-Chief of the Muscular Development.com, Dave Palumbo. As you all probably know, Dave’s relationship with MD also ended today. The manner in which the end unfolded was rather unfortunate, but not unexpected. It evinced quite accurately the evolving attitude of Muscular Development.

I am very grateful to Steve Blechman for the opportunity he has afforded me over the years and I wish him and his future endeavors much success. To all my fans and loyal readers and listeners now decrying the gigantic whole I left in MD, rest assured – You ain’t seen nor heard the last of me…..” – John Romano

Hoppas Dave och John startar en ny radioshow, har nog lyssnat på precis alla avsnitt av No Bull Radio.

För mig är dessa 2 personer + alla signade atleter MD!
    MD blir inte lika bra utan dessa. Någon med större kunskap, intresse och passion för sporten än Dave kan jag inte tänka mig, han fanns överallt oftast med John som vapendragare.
    Hans kolumn i MD blir saknad, hans intervjuer, hans inlägg på forumet, artiklar och diettips mm.
    MD + Dave och John var bäst!
    Hoppas MD inte blir en rumsren tidning nu… :(

Jonas Lundberg wrote:
    För mig är dessa 2 personer + alla signade atleter MD!
    MD blir inte lika bra utan dessa. Någon med större kunskap, intresse och passion för sporten än Dave kan jag inte tänka mig, han fanns överallt oftast med John som vapendragare.
    Hans kolumn i MD blir saknad, hans intervjuer, hans inlägg på forumet, artiklar och diettips mm.
    MD + Dave och John var bäst!
    Hoppas MD inte blir en rumsren tidning nu… :(

Kunde inte sagt det bättre själv!

Angående Dave och hans klienter så tror jag att det gynnar de mera i form av att han nu får mer tid över till coachning och att promota de. Vart nog lite för många bollar i luften på slutet även för en sån som Dave…

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 20 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.