Nån som skall till Mr Olympia

Home Forums Bodybuilding Nån som skall till Mr Olympia

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 20 total)
  • Author
    Posts
  • #568147

    Jag och min Iron brother Nico funderar på att dra till Las Vegas och supporta en fellow exhalare MARTIN KJELLSTRÖM på Olympia. Nån mer som skall dit? Kanske man kan fixa nån deal med nåt hotell om man är ganska många eller bara hänga på plats sen o heja på vår svenska jätte:emo-thumb.

    Vet i alla fall två till från gbg som skall dit ( you know who you are)..

    #71851
    #568148
    Zebaztian wrote:
    Jag och min Iron brother Nico funderar på att dra till Las Vegas och supporta en fellow exhalare MARTIN KJELLSTRÖM på Olympia. Nån mer som skall dit? Kanske man kan fixa nån deal med nåt hotell om man är ganska många eller bara hänga på plats sen o heja på vår svenska jätte:emo-thumb.

    Vet i alla fall två till från gbg som skall dit ( you know who you are)..

    jag skulle jätte gärna vilja, men det är väl lite tidigt att börja snacka om det nu ?? :| Mr.O var ju bara för 2 månader sen…
    det är ju i stortsett ett år kvar ?

    #568149

    Öö hoppas att ni inte glömt av mig mina vänner. Jag är på :emo-thumb
    Aldrig för tidigt att snacka om ;)

    #568150
    procore wrote:
    jag skulle jätte gärna vilja, men det är väl lite tidigt att börja snacka om det nu ?? :| Mr.O var ju bara för 2 månader sen…
    det är ju i stortsett ett år kvar ?

    Jag satt o funderade på att åka, för ett par kvällar sen…

    Värt ett inläg att gnälla på att man är för tidigt ute? :)

    Jag är bra sugen på att hänga med. Är det Las Vegas igen?

    #568151

    Jepp Las vegas. Aldrig fel att vara ute i god tid. Ute i god tid när man skall resa till USA= bra deals på hotell. Speciellt i dagens ekonomiska läge..
    eddie: Klart vi inte glömmer dig!!Skall du tävla måntro, hehe

    #568152

    Aldrig för tidigt att snacka om: njää, men disskussionen kommer ju dö ut långt innan det blir aktuellt, om ingen anstränger sig för att hålla den vid liv förstås…

    #568153

    Jag! :)
    + minst två till som har sagt att de ska åka.

    #568154
    procore wrote:
    jag skulle jätte gärna vilja, men det är väl lite tidigt att börja snacka om det nu ?? :| Mr.O var ju bara för 2 månader sen…
    det är ju i stortsett ett år kvar ?

    Jo. Men det kan ju vara tid att börja spara pengar redan nu kanske…

    #568155

    Nån som kanske varit där tidigare som kan tipsa om hotell kanske.. Grymt Mirre, tror vi kan bli ett härligt gäng som supportar Martin och insuper inspiration från världens största event inom vår bransch!

    Och eftersom varesig flygbiljett, hotell eller biljett till tävlingen är direkt gratis så är det väl inte fel att vara ute i god tid. Både för att försöka hitta deals samt spara pengar. Man vill ju inte behöva snåla i Sin City eller man kanske skall satsa på att vinna millions and million of DOLLARS..

    #568156

    Jag har planer på att åka dit.

    #568157

    Hotellen är riktigt billiga i Las Vegas jämfört med här hemma, speciellt om man bokar i god tid. När jag var där så bokade vi våra rum i god tid innan på [www.hotels.com]. Kostar från ca 400:-/natten att bo på nåt av hotellen på the Strip. Kan rekommendera att bo på lite olika hotel, då varje hotel är unikt. Wynn, Hard Rock, Palms, MGM Grand & Venetian är riktigt häftiga. Billigare alternativ är Sahara, Stratosphere, Riviera & Circus Circus. Sen finns det också en uppsjö av motels som håller god standard, de är så klart mycket billigare än de stora hotellen.

    #568158
    Helmie wrote:
    Hotellen är riktigt billiga i Las Vegas jämfört med här hemma, speciellt om man bokar i god tid. När jag var där så bokade vi våra rum i god tid innan på [www.hotels.com]. Kostar från ca 400:-/natten att bo på nåt av hotellen på the Strip. Kan rekommendera att bo på lite olika hotel, då varje hotel är unikt. Wynn, Hard Rock, Palms, MGM Grand & Venetian är riktigt häftiga. Billigare alternativ är Sahara, Stratosphere, Riviera & Circus Circus. Sen finns det också en uppsjö av motels som håller god standard, de är så klart mycket billigare än de stora hotellen.

    Tack så mycket Helmie! Skall du inte med över i år då?
    Då har ju bi förvirrade svenskar en guide:p

    #568159

    Är det jag som är mat- och godishög eller ska Olympia vara i tyskland den 3 oktober? Sökte på Olympia 2009 och fick denna träff: :|
    [http://genxxl.com/industry-news/ronnie-coleman-takes-part-mr-olympia-2009/]

    #568160

    Ne Olympia hålls som vanligt i Las Vegas den 25-26 September 2009. :)

    edit: sökte lite, det är Joe Weider’s Pro World Cup som går i Berlin den 3-4 okt. 2009 :)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 20 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.