norsk Junior BB – Michael Jackson imitasjon/posering

Home Forums Bodybuilding norsk Junior BB – Michael Jackson imitasjon/posering

  • This topic is empty.
Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author
    Posts
  • #70828
    #547874

    [http://www.muscle-tube.com/play.php?id=1466]

    #547875

    Hur gay som helst :D

    Närå, lite coolt.

    #547876

    Coolt jue haha. Fast nästan lite mycket dans och för lite posering ;p

    #547877

    hmm. de blir inte många obligatoriska poser där inte.. Lär väll inte va speciellt gynnsamt för honom.. eller?

    #547878
    Etil wrote:
    hmm. de blir inte många obligatoriska poser där inte.. Lär väll inte va speciellt gynnsamt för honom.. eller?

    Då tittar du inte på samma video som jag. Killen jag ser får med alla sju obligatoriska.

    #547879
    Per Grunditz wrote:
    Hur gay som helst :D

    Något av en underdrift skulle jag säga. :D

    #547880

    Killen har iaf självförtroende, säg mig någon som skulle posera så offensivt utan att besitta en rejäl dos självdistans….?

    #547881
    räven wrote:
    Killen har iaf självförtroende, säg mig någon som skulle posera så offensivt utan att besitta en rejäl dos självdistans….?

    tycker det såg riktigt coolt ut:) skulle varit ännu mer ballt om han besatt lite mer massa:)

    #547882

    vilka är de sju obligatoriska, Jorgen? =) aldrig tävlat så vet inte säkert.

    #547883

    Kul se nån som lägger ner lite tid på fria. Istf ”ich will” och 5 flåsande krabbor

    #547884

    Tror inte Ruhl har dom fysiska förutsättningarna för ett sånt där program även om han ville, så du får nog stå ut med flåsande krabbor och Ich Will, själv tycker ja det e grymt :buttrock:

    #547885

    Alltid kul med lite show. Piggar upp publiken. All respekt för hans tid och arbete han lagt ner på det fria!

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.