Nya bilder på Marcus haley

Home Forums Bodybuilding Nya bilder på Marcus haley

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • Author
    Posts
  • #66954
    #472638

    Lagt på sig en hel del ser det ut som!!!!

    (Även fast det är lite kass kvalite på bilderna)

    #472639

    Tycker de ser riktigt fint ut men om du kollar på hans vänstra arm på hans back double ( stavning? ) bicep så skulle jag vilja se lite mer peak på den bicep :P

    * edit * om man jämför med hans högra bicep e de ju faktist en jävla skillnad ^^

    #472640
    Etil wrote:
    Tycker de ser riktigt fint ut men om du kollar på hans vänstra arm på hans back double ( stavning? ) bicep så skulle jag vilja se lite mer peak på den bicep :P

    * edit * om man jämför med hans högra bicep e de ju faktist en jävla skillnad ^^

    Det har med vinkeln att göra, titta bara på de andra bilderna. Ingen dålig peak där inte.

    #472641
    Etil wrote:
    Tycker de ser riktigt fint ut men om du kollar på hans vänstra arm på hans back double ( stavning? ) bicep så skulle jag vilja se lite mer peak på den bicep :P

    * edit * om man jämför med hans högra bicep e de ju faktist en jävla skillnad ^^

    Ja han får nog köra några fler set cablecurls så att han tränar för peaken ordentligt.:whistle:

    #472642

    Hahahah Etil! Du borde kanske ringa honom och ge några tips?

    :D

    #472643
    salus wrote:
    hahahah etil! Du borde kanske ringa honom och ge några tips?

    :d

    ja fÅr vÄll ta Å gÖra de :p

    #472644

    jo jo men jag tycker att du borde slå en plingeling till han å dela med dig av dina biceps recept :emo-thumb

    #472645

    Proffs domarna som sitter och kritiserar igen ;)

    #472646

    sista bilden var bra som tusan :D

    #472647
    FaXtioN wrote:
    Proffs domarna som sitter och kritiserar igen ;)

    men va ni ska ta illa upp då, ja la bara lite synpunkter..orkar inte sitta å säga JÄTTE BRA, NAJS hela tiden.. de e ju proffs ni lägger upp bilder på då borde man få kritisera lite hårdare tycker jag :s

    #472648

    Ja det är klart man ska få ha synpunkter och så! jag skojjade bara lite :D

    #472649

    Riktigt fyllig kille!

    #472650

    :devil:

    #472651

    jag tror han är jävulskt snäll!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.