Nybörjar inom tävling

Home Forums Bodybuilding Nybörjar inom tävling

  • This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • #48690
    #118283

    Hej alla, visste inte riktigt vart jag skulle posta detta men hoppas kunna få lite feedback här i alla fall. :)

    Jag är ny inom forumvärlden och ny inom det här med att förbereda inför tävling i kroppsbyggning i december. Fyller 23 nästa år så tänkte ta mig upp på scen och utmana mig själv ännu mer.

    Lite om mig själv, jobbar nattid som väktare och har gjort det i lite mer än ett år nu och sköter det här med måltider under dessa 12 timmars pass. Har gått lumpen som skyttesoldat för er som är intresserade utav den vetskapen och styrketränat till och från sen jag var 13 under tiden jag sysslat med sporter så som handboll, simning, rugby och lite boxningsträningar och dylikt. Har lagt av med alla lagsporter som involverar bollar och satsar nu på det här med att lyfta tyngder istället och stormtrivs med detta och tänker fortsätta med detta och se hur långt man kan ta sig.

    Det var kort om mig men har ni frågor så är det bara att fråga. Formbilder kan komma att dyka upp eftersom jag sett att vissa är intresserade av sånt, tittar själv mycket på er som lägger upp. Sjukt intressant att se!

    Tänkte också fråga om där är någon som kan hjälpa mig med det här med tävlingslicens? Vet var och hur jag fixar det men har ingen förening att anmäla mig under så att säga. Om där är någon som vet och kanske kan hjälpa mig med detta? Hade varit högst uppskattat! Kan utdela lite kramar och klappar till alla hjälpsamma! ;)

    Ha det bäst alla!

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.