Optimala fysiken

Home Forums Bodybuilding Optimala fysiken

  • This topic is empty.
Viewing 13 posts - 106 through 118 (of 118 total)
  • Author
    Posts
  • #278724

    detta är rätt nära perfekt!!

    #278725
    NKK wrote:
    Jo, han hade den fysiken ja men inte längre =) nu är han bra mycket större och kaggen med =).

    men visst han har inte den vanliga strongman fysiken där magarna slår i backen på dom haha..

    Han och the dominator går imot strömmen det var coolt när dom tävlade imot varandra rippade snubbar som vann allt, över dom stora feta.
    dom visade att man inte behöver vara fet för att vara stark.

    Det är inte så långt ifrån det nu heller. Kolla hur han såg ut i WSM 2011.

    Den här bilden är tagen drygt två månader innan tävlingen.

    [img=http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/283039_10150258816267710_49090777709_7278477_2737538_n.jpg]

    #278726

    Fattar inte hur han kan dra ner sig i fett och bli sådär halvrippad och väga 150kg.
    Otroligt, stor byggartumme till derek.
    Får la hoppas att han blir WSM nån gång.

    #278727

    Han har väldigt sällan en speciellt hög fettprocent. Han brukar bulka upp sig till Arnolds, men annars gillar han att vara mer atletisk och fit året runt.

    Jag tror personligen att han kommer få det väldigt tufft att vinna WSM. Han var ju ytterst nära en gång, men nu ser vi monster som Brian Shaw och Hafthor Björnsson som är en bit över två meter och väger över 200 kg. Terry Hollands ska vi heller inte glömma som mäter in på två meter och väger 180 kg. Inte lätt att slå sådana atleter som både har styrkan, tekniken (inte Björnsson än) och längden.

    Jag hoppas dock också på att han får vinna en gång. Han förtjänar verkligen det efter alla skador.

    #278728

    Jag hoppas dock också på att han får vinna en gång. Han förtjänar verkligen det efter alla skador.

    Kunde inte sagt det bättre själv! när han missade med stenen i WSM imot the Dominator där skulle han ha vunnit! undra hur många ggr han tänker på det varje år ? =) haha. att stenen halka på översta ringen på tunnan och ramlar ner och han förlorar WSM på grund av det.

    #278729

    Postat förut, men postar igen lite uppdaterat. Galet bra posering och galet bra fysik (bortsett från gyno:P)

    SPOLA TILL 2:52, då börjar musiken och poseringen.

    [youtube=XEDApUZGI-s&feature=youtu.be&t=2m52s]

    #278730

    [youtube=aqW3QqtJBho]

    Så sjukt snyggt, galen symetri :pop: :|

    #278731

    Agreed Thinkbig

    #278732
    Emil Lundberg wrote:
    detta är rätt nära perfekt!!

    +1! Ett plus för håret också, long hair is tha shit:up:

    #278733

    Svårt att välja en fysik.. Men när Emil vart inne på Oldenmark fortsätter jag lite i svenska spår.

    Mikael Hancic, en av dom trevligaste killarna jag träffat, samt linjer från en annan jävla planet. :ike:

    #278734
    Perra_mja wrote:
    +1! Ett plus för håret också, long hair is tha shit:up:

    På tjejer är det klockrent.

    #278735

    [http://www.nowhavefun.com/celebritypictures/d/17687-1/51+Binais+Begovic+picture.jpg http://www.nowhavefun.com/celebritypictures/d/17687-1/51+Binais+Begovic+picture.jpg%5D

    Lite gladiator kött, hans rutor slår ju alla 10-pack där ute tycker jag!

    #278736

    Ett klipp jag satt ihop med ett gäng ”optimala fysiker” :)
    [youtube=QQTbpy0-5uA?hd=1]

Viewing 13 posts - 106 through 118 (of 118 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.