Poseringsbyxor

Home Forums Bodybuilding Poseringsbyxor

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

Alla ni som tävlar eller har tänkt tävla..

Var inskaffar ni era poseringskläder någonstans?
    Verkar inte som utbudet är så väldigt stort efter en snabb liten kontroll.

Är ute efter ett par svarta att ha i Classic Bodybuilding. Vet inte riktigt om reglerna om minst 2cm kant fortfarande gäller, ganska mkt regler som ändrats sen regelboken kom.:|

Jag har ingen koll på detta tyvär men en sak jag skulle vilja få reda på är vad som har hänt med dessa klassiska poseringsbyxorna som bl a Arnold använde:
    [img=http://www.popstarsplus.com/images/ArnoldSchwarzeneggerPicture.jpg]Nu för tiden används det väl mest diverse färgade mer stringliknande trosor?
    Rätta mig om jag har fel!

Ursäkta att jag inte kan svara på din fråga dock.

Andreas Cahling Pose byxor European skall vara godkända, de är 2cm.

Altec wrote:
    Jag har ingen koll på detta tyvär men en sak jag skulle vilja få reda på är vad som har hänt med dessa klassiska poseringsbyxorna som bl a Arnold använde:

Nu för tiden används det väl mest diverse färgade mer stringliknande trosor?
    Rätta mig om jag har fel!

Ursäkta att jag inte kan svara på din fråga dock.

Just det x-et är nog slängt eller hos någon samlare. Vad gäller modellen togs den ur bruk pga. säkerhetsföreskrifter samt att den inte framhävde fysiken maximalt.

Jag rättar dej;du har fel!

Trosor används sällan, däremot poseringsbyxor. Svart är den vanligaste färgen & string används inte. (Annat än Av Ronnie på Mr.O pga massiv gluteus.)

Att dra på sej Posebrallor gör man inte för att det är snyggt, utan för att framhäva sin fysik på scen.:emo-thumb

Okej, då vet jag det. Tack :)

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.