Return of Dennis Wolf?

Home Forums Bodybuilding Return of Dennis Wolf?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • Author
    Posts
  • #566460

    Jag väntar med spänning på att höra något om honom efter bråckoperationen, men det har varit tyst och folk verkar nästan glömt bort honom. Han var ju tippad som vinnare av många under förra mr O, men tyvärr fuckade han upp dieten. Wolfs egna ord efter tävlingen:

    ”… I can tell you in all honesty and without even exaggerating that if I had stepped onstage two weeks before the show, I probably would have won. My condition was the same, but I was so much fuller at 285 pounds: shredded to the max.”

    Vad tror ni, kommer han kunna bli han bli en framtida mr O? Jag säger absolut, han har enligt mig en helt oslagbar fysik när han får till det och en ram som tillåter bra mkt mer muskler.
    [img=http://3.bp.blogspot.com/_g93bcGvgWBo/SUPPgyFOj3I/AAAAAAAAGPM/lKyXUkiavDY/s400/DennisWolf-MD-Bernal-988.jpg][img=http://2.bp.blogspot.com/_g93bcGvgWBo/SUVDqoIsvmI/AAAAAAAAGP8/xSV1dKradyU/s400/DennisWolf-MD-Bernal-984.jpg][img=http://1.bp.blogspot.com/_g93bcGvgWBo/SUTzJbzpbhI/AAAAAAAAGP0/aMGU6MWQ-aA/s400/DennisWolf-MD-Bernal-990.jpg]

    #71740
    #566461

    Hoppas att han vinner nån gång, bästa fysiken just nu enligt mig, behöver bara jobba på vaderna och fylla ut lägre delarna av latsen lite.

    #566462

    Wolf slår ju Phil alla dagar i veckan imo. ^^

    #566463
    Thinkbig wrote:
    Wolf slår ju Phil alla dagar i veckan imo. ^^

    Nej inte just nu, men precis som Perra_mja sa så har han en ram som kan fyllas med mycket mer muskler utan att se för fylld ut, så om han fortsätter som han gör nu i 2 – 3 år tror jag vi kan se en sjukt bra Dennis Wolf.

    #566464

    ja, han måste vara bättre än victor och Phil, vilket blir en utmaning, :emo-thumb

    #566465
    Etil wrote:
    Nej inte just nu, men precis som Perra_mja sa så har han en ram som kan fyllas med mycket mer muskler utan att se för fylld ut, så om han fortsätter som han gör nu i 2 – 3 år tror jag vi kan se en sjukt bra Dennis Wolf.

    Slår faktiskt heath just nu, om han prickar in formen på scen. Phil är inte tillräckligt symmetrisk längre.

    #566466

    Dennis blir grym om han får några år till att förbättre sina ”svagheter”
    och kanske något kilo kvalitets massa oxå.

    Nytagna bilder vore kul! men hittar inget :(

    #566467

    Det finns många riktigt bra 2009… Martinez, Wolf, Kai, Phil osv men visst kan Wolf vinna om han prickar formen 100% beror ju på om han är skadefri i år och hur det går för dom andra.

    #566468
    Morris wrote:
    Det finns många riktigt bra 2009… Martinez, Wolf, Kai, Phil osv men visst kan Wolf vinna om han prickar formen 100% beror ju på om han är skadefri i år och hur det går för dom andra.

    Du sitter och diskuterar om mr.o 2009 och nämner killar som Wolf, Heat, Martinez… och sen Kai!!?? Vad har han att säga till om?

    #566469

    Jag hoppas på wolf, han är en favorit!

    Pappa_B; Det finns en hel del trådar som tar upp Kai Greene och visar hans fysik, jag föreslår att du kollar dom………………….

    #566470
    Bull wrote:
    Jag hoppas på wolf, han är en favorit!

    Pappa_B; Det finns en hel del trådar som tar upp Kai Greene och visar hans fysik, jag föreslår att du kollar dom………………….

    Jag vet precis hur han ser ut och har tittat i dom andra trådarna. Utifrån det har jag fått min uppfattning att han inte har en chans mot nämnda killar i mr.o

    #566471
    Pappa_B wrote:
    Jag vet precis hur han ser ut och har tittat i dom andra trådarna. Utifrån det har jag fått min uppfattning att han inte har en chans mot nämnda killar i mr.o

    Jag delar inte din uppfattning men vi får väll se :bb2:

    #566472

    Av Kai’s videoblogg inför Arnold att döma så kan han mycket väl slå sig in på top3 på olympia om han kommer in i knivskarp form. Få som är så packade som han är och när det gäller hans fria, lights out.

    #566473
    crashy wrote:
    Av Kai’s videoblogg inför Arnold att döma så kan han mycket väl slå sig in på top3 på olympia om han kommer in i knivskarp form. Få som är så packade som han är och när det gäller hans fria, lights out.

    Ja han är riktigt grym, men det där riktiga flowet i grundstrukturen tycker jag han saknar.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.