Trey Brewer

Home Forums Bodybuilding Trey Brewer

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 36 total)
  • Author
    Posts
  • #706017

    Förstörd igen?

    Bilderna ska vara från nu i helgen

    #78889
    #706018

    .,,,

    #706019

    Han har tyvärr inte riktigt fysiken och formen för att hävda sig!

    #706020

    Om han hade ställt sig med sin ålder och fysik på ett SM eller NM hade folk garanterat imponerats stort av honom.

    Han har väl inte ens ett proffskort ännu. Så som amatör ser det ju helt okej ut.

    mvh måsen

    #706021

    Är jag blind eller..tycker inte alls det ser så dåligt ut för någon 20års åldern

    #706022

    Han har ju en hel del massa men ingen symmetri alls. Front latspred ser inte alls bra ut :yikes:

    #706023
    Cuttan wrote:
    Han har ju en hel del massa men ingen symmetri alls. Front latspred ser inte alls bra ut :yikes:

    nej eller hur……å självklart är det just den bilden som visar exakt hur det ser ut:| vad exakt är det enligt dig som gör honom så otroligt osymmetrisk?

    #706024

    Jag förstår inte varför folk klagar på honom hela tiden. Så förjävligt ser han ju inte ut

    #706025

    Visst, hans pendlande i vikt är ju inte så hälsosam men jag tycker iaf inte att han ser dålig ut i tävlingsform. Men jag pratar så klart för mig själv

    #706026
    Janne wrote:
    Jag förstår inte varför folk klagar på honom hela tiden. Så förjävligt ser han ju inte ut

    ja alltid är det ju något….dexters storlek,cutlers midja,dorians armar eller colemans vader…alltid någon som inte är perfekt i någons ögon och visst är det väl så(för det måste det väl vara:yikes:)att alla ”tyckare” är lite bättre än de dom kritiserar dagarna i ända för annars skulle man väl inte hålla på hela tiden:(

    #706027

    ja tyckte han såg bättre ut för ett tag sen i Junior nationals eller vad de nu va men han påstod att han inte va i form där så då va han verkligen inte det nu heller :P Och ja han ser ändå riktigt bra ut för att bara va 23 men kolla på dendär ryssen Alexey som bara e 20, tänk er honom om ytterligare 3 år ? ^^

    #706028

    Såg han inte bättre ut innan han bestämde sig för att göra en till grisbulk?

    #706029
    menace_to_society wrote:
    ja alltid är det ju något….dexters storlek,cutlers midja,dorians armar eller colemans vader…alltid någon som inte är perfekt i någons ögon och visst är det väl så(för det måste det väl vara:yikes:)att alla ”tyckare” är lite bättre än de dom kritiserar dagarna i ända för annars skulle man väl inte hålla på hela tiden:(

    Eller så är det så att bodybuilding är en bedömningssport som går ut på att se till svaga respektive starka punkter inom en byggares symmetri. Tänkt på det kanske? Sen har vi ju givetvis de klassiska ryggdunkarna, som menar att man kan bortse från svaga punkter:frust:

    #706030

    Bra form och ruggigt bra för sin ålder. Hmm låt se:

    10 år från nu om allt går som det ska: Mera muskler på rätt ställen, mer muskelmognad och bättre posering. Troligtvis mindre pendlande i vikt mellan tävlingarna och på så sätt kommer han in hårdare.

    Tycker faktiskt inte det finns så¨mycket att klaga på med tanke på killens ålder.
    Dessutom har han en så pass grym sponsor att han kan uppnå allt det jag skrev pga att de verkar satsa på han och tro på han!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 36 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.