Tummen upp för Eddie Vedder!

Home Forums Bodybuilding Tummen upp för Eddie Vedder!

  • This topic is empty.
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author
    Posts
  • #50971
    #122477

    :up: Tummen upp för Eddie Vedder!

    Inte många på vårt gym som tränar lika hårt som han! Varje gång men ser (hör) han gymmet så blir jag glad över att det i alla fall finns en person till som vågar låta lite på gymmet. Eddie är fan stark som en oxe !! Han lyfter många kg över egen kroppsvikt!

    För er som bara tror att Eddie har teoretiska kunskaper har fel! Han lyfter skrot precis som alla andra här ;) och gör det även ”bättre” än det flesta med!

    Börjar bli lite orolig att han ska lyfta ikapp mig nu bara då jag tappar 17.7 under min låååånga diet.

    :up:

    Nu ska jag iväg o käka kycklingvingar :P

    #122478

    All hail.

    #122479

    Vi har nog alla misstänkt att han smyger i vassen och rätt som det är slänger upp en video på 3xkv i bänk. In your face haters! :-)

    #122480
    Gober wrote:
    Vi har nog alla misstänkt att han smyger i vassen och rätt som det är slänger upp en video på 3xkv i bänk. In your face haters! :-)

    Hahaha :D :emo-thumb

    #122481

    Kör han lika sjuka träningspass som King_Grub? D v s en miljon styrkeövningar och sedan ett hård konditionspass mitt i allting :) Vill minnas att jag såg det i någon gammal tråd.

    #122482

    många haters med fördomar nu för tiden :)

    #122483
    hitman wrote:
    många haters med fördomar nu för tiden :)

    Vad menar du? vem här är hater?

    för övrigt såg jag en bild på Eddie från något forummöte och han såg absolut större ut än på sin användarbild.

    #122484

    ja, ganska OK ”rockstjärnefysik” skulle jag vilja säga:

    [img=http://userserve-ak.last.fm/serve/_/2720192/Eddie+Vedder+00140061.jpg]

    #122485
    Gober wrote:
    Vad menar du? vem här är hater?

    för övrigt såg jag en bild på Eddie från något forummöte och han såg absolut större ut än på sin användarbild.

    Behöver vi inte gå in på, irrelevant. Du tillhör dock den ”bra” sidan ;) welcome young padawan!

    #122486

    Ja tummen upp för grungens okrönte konung!

    #122487

    Pratar ni om användaren Eddie Vedder eller sångaren? lol wat :P

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.