Vad är bästa sättet för mig?

Home Forums Bodybuilding Vad är bästa sättet för mig?

  • This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #99170
    #1070121

    Hej!

    Jag ber på förhand om ursäkt om jag varlt fel forumsdel.

    Jo, det är så att jag under mitt liv alltid varit väldigt smal, jag kan bygga en del muskler och magrutor men jag har alltid varit smal och spinkig ändå.(Kanske därför som mina magrutor syns iofs?).

    I stort sett inget jag äter biter på mig, kanske borde sluta röka också, så därför har jag nu börjat kolla på detta proteinpulver som finns.

    Jag är 180cm lång och väger i dagsläget cirka 62kg. Jag skulle vilja öka detta till iallafall 80~kg och gärna bygga muskler på samma gång. Jag har dock svårt att hinna till gymmet med tanke på mitt jobb däremot så går/joggar jag mycket på fritiden.

    Jag vet att jag är lat just nu men jag skulle gärna vilja ha lite tips ifrån någon erfaren som vet mer om detta då jag vet absolut INGET om muskelbyggning etc.

    Har ni några tips? :up:

    #1070174

    Sluta röka är en bra idé. Inte bara ur muskelbyggarens synvinkel :-)
    Du skriver att inget du äter biter på dig, och vill prova proteinpulver. Jag kan bara säga att du om du vill gå upp i vikt och bygga muskler så måste du äta MYCKET mat. Proteinpulver är en senare fråga – ät ordentligt, du behöver kalorier! Promenader och joggning är bra för konditionen men kommer INTE ge dig någon muskelmassa överhuvudtaget. Det enda sättet är systematisk styrketräning.

    Vill du ha rådgivning så skicka ett meddelande till mig.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.