Zack Khan tränar bröst

Home Forums Bodybuilding Zack Khan tränar bröst

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 48 total)
  • Author
    Posts
  • #543337

    Jag har mailat med Zack några år & gjort ett par intervjuer med han för bland annat Gasp world.. Han e as trevlig & a true size freak!

    ZONE

    #543338
    perra_mja wrote:
    haha inte för o va taskig jag diggar arne men jag måste faktiskt hålla med, han och jorgen måste vara de mest bittra på forumet just nu det kommer inte mkt positivt från de hållen:D

    klimakteriet.

    #543339
    Dwarven wrote:
    Nej.

    Okej…kan du kanske utveckla vad du menar då?

    Jag tror inte jag är ensam att tycka att Zack kan placera sig väl på en proffs tävling.

    #543340
    Per Grunditz wrote:
    Bra armar, men inte så värst imponerande ur annan aspekt.

    Per, Zack skulle vara ett närmast extraterrestriellt inslag på SM. Men han inte imponerar inte på dig, Per.

    Det leder mig till frågan: bor du på en annan planet? I så fall: hur ser byggarscenen ut där, Per?

    Nyfiken.

    #543341
    HenkeThePeak wrote:
    Per, Zack skulle vara ett närmast extraterrestriellt inslag på SM. Men han inte imponerar inte på dig, Per.

    Det leder mig till frågan: bor du på en annan planet? I så fall: hur ser byggarscenen ut där, Per?

    Nyfiken.

    Det skulle dröja till 2009 innan jag blev imponerad av Cutler. Han skulle säkert kamma hela svenska eliten, men det skiter ju jag ganska blankt i. Jag tycker exempelvis Ahmad Ahmad är bättre.

    #543342

    Va!! Har människor plötsligt olika åsikter? Trodde alla hade varmkorv som favvorätt och köpte likadana kläder på stan. Varför besvära sig att kommentara och åter-kommentera en snubbes fysik när vi alla faktiskt ser saker på helt olika sätt. Och gör hans eller för den delen nån annan byggares fysik underverk på era liv? Mer pengar på banken eller bättre hälsa? Låt bli att svara är ett gott tips.

    #543343
    Per Grunditz wrote:
    Det skulle dröja till 2009 innan jag blev imponerad av Cutler. Han skulle säkert kamma hela svenska eliten, men det skiter ju jag ganska blankt i. Jag tycker exempelvis Ahmad Ahmad är bättre.

    Gotcha.

    #543344

    Det är konstigt att ni sitter och säger, han kan inte göra det, han skulle inte platsa på olympia scenen, han skulle inte komma någonstans som proffs. Dittan och dattan…

    Speciellt ni som har hängt med länge i gamet. Har inte ni själva fattat att det är personer som ”folket” trycker ner och är negativa emot som verkligen kommer någonstans. Titta bara på Branchs insats på olympia och fortfarande sitter redaktionen på body och säger att han inte är värd den platsen…………:O

    Branch är en krigare, och dom kommer längst. Jag ser lätt Branch en bra chans på förstaplats nästa år!

    #543345
    Perra_mja wrote:
    Haha inte för o va taskig jag diggar Arne men jag måste faktiskt hålla med, han och Jorgen måste vara de mest bittra på forumet just nu det kommer inte mkt positivt från de hållen:D

    Glöm inte mig!

    #543346

    Karln är inte grann, men stor som fan:D

    [youtube=U5bFOg625ZY&feature=player_embedded]

    #543347
    Perra_mja wrote:
    Karln är inte grann, men stor som fan:D

    [youtube=U5bFOg625ZY&feature=player_embedded]

    Ja han är ju bland dom ”fulare” byggarna man sett men för att skippa ansiktet nu så … JÄVLAR när han drar latsspread haha.. bdb med den midjan och dom fotbollarna till axlar… jesus

    #543348

    Ja storlek saknas inte där :happy:

    #543349

    Han kanske borde träna som Arne så han blir grovf nån jävla gång?

    #543350
    Mjao wrote:
    Han kanske borde träna som Arne så han blir grovf nån jävla gång?

    Hahaha för rolig

    #543351

    SABBA INTE DENNA TRÅDEN OXÅ!!!! :frust:

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 48 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.