Magnus Samuelsson i Let’s Dance 2009

Home Forums BODY.se: Nyheter om kroppskultur Magnus Samuelsson i Let’s Dance 2009

  • This topic is empty.
Viewing 8 posts - 31 through 38 (of 38 total)
  • Author
    Posts
  • #663237

    Hey hey! Han vann ju. :) Länge leve styrkelyftarmuskler i dansvärlden. :D

    #663238

    Slutsats: vill man bli bra på att dansa, kan det vara en god idé att styrketräna i 20 år först.

    #663239

    Grymt Magnus:up:

    #663240

    Stort GRATTIS Magnus!
    Grymt bra jobbat av dig!Du är den som slitit/kämpat allra mest från första början och gjort såååån grym utveckling.:up:
    Grattis//S*
    [/b]

    #663241

    Där fick man så man teg. Jag trodde att det skulle bli freakshow av det hela, att man mest skulle vrida sig av skratt när den monstruöse Magnus Samuelsson skulle försöka sig på att dansa graciöst och vackert.

    Jag erkänner att jag fann tanken underhållande, på gränsen till löjeväckande.

    Tji fick jag, och antagligen många med mig.

    Han ägde upp alla i brygga och det är bara att lyfta på hatten för Magnus som lyckades med något ingen hade kunnat föreställa sig.

    Riktigt jävla imponerande.:up:

    #663242
    Jon Larsson wrote:
    Där fick man så man teg. Jag trodde att det skulle bli freakshow av det hela, att man mest skulle vrida sig av skratt när den monstruöse Magnus Samuelsson skulle försöka sig på att dansa graciöst och vackert.

    Jag trodde tvärtom, faktiskt, att det myckna kroppsarbetet och den varierade träningen skulle gett honom både uthållighet, rörlighet och koordination.

    #663243

    Nu förstår jag varför jag e så kass på att dansa. Jag kan ju inte däckvälta 500kg eller bänkpressa 240kg. Att jag inte kommit på det innan. :D

    #663244

    :buttrock:

    Får instämma med övriga. GRATTIS MAGNUS OCH ANNIKA! Sjukt bra jobbat. Magnus visar som vanligt var skåpet ska stå och viker sig inte. Han kämpar på in i det sista och ger allt när det gäller. Oerhört imponerande av denna levande legend.

    :buttrock:

Viewing 8 posts - 31 through 38 (of 38 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.