800kcal om dagen

Home Forums Dagböcker 800kcal om dagen

  • This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Posts
  • #52170
    #127387

    som rubriken säger, 800kcal om dagen. Det är vad jag tänkte pröva på, utfördelat på 6 mål. med en typ 3 timmars mellanrum, så kroppen inte ställer in sig på totalt svältläge. En drink diet, Och utifall att det här kommer gå skitbra, som utlovas.. Vill jag därför inte ge ut något produktnamn, då kommer ju produkten få gratis reklam.. haha. Dieten har ju en shitload med vitaminer och gud vet vad, så vi får hoppas det går för sig. :) Under själva dieten kommer jag nog inte göra mycket mer än att gå promenader, tror att mer fysisk aktivitet kommer ta kål på mig annars ;)

    Hur lång tid kommer jag hålla på med det här då? Jo, en-två veckor.. Jag tror själv jag kommer klara några dagar, då jag har ett tungt kroppsarbete, men vi håller tummarna!

    Varför? jo… Jag har tränat periodvis, aldrig riktigt seriöst. tog ölen och godiset mer seriöst, haha! Så nu tänkte jag köra en riktig startfas innan jag börjar träna och äta mer stadigt och så.

    När helvetestiden är över så blir det gym och konditionsträning 5-6ggr i veckan. Kommer bah köra på, strunta i vad kroppen säger och vill! ”det blir brosk” haha! nejdå, kommer mjukstarta såklart!

    Jag kommer att uppdatera så ofta jag kan och jag hoppas det finns några som kommer att följa mig och kanske peppa en! good night!

    btw, 21år, 85-87kg, 177-179cm ungefär.

    #127388

    Välkommen till svält och förlorade muskler : )

    Nu ska du iofs bara köra två veckor så det blir väl inga resultat överhuvudtaget, lite tappad vätska.

    #127389
    Gober wrote:
    Välkommen till svält och förlorade muskler : )

    Nu ska du iofs bara köra två veckor så det blir väl inga resultat överhuvudtaget, lite tappad vätska.

    Kan nog bli något kilo minus om man har tungt kroppsarbete… på 500 minus om dagen gör man ju ett halvt kilo i veckan, med normal längd och vikt så ligger väl han på åtminstone en 2000 minus om dagen, så att tappa 4 kilo + lite vätskevikt ska väl inte vara omöjligt.

    #127390

    Berätta gärna vilken dag du failar din tänkta diet. Betar på den 3 dagen du inte ommer hålla dig till 800 kcal.

    #127391

    Är du seriös?
    Varför ska du lägga dig på 800Kcal/per dag 1-2v för sen börja träna?
    Är väl bättre att starta med träningen med en gång och skippa godis och liknande?
    Garanterat bättre resultat och man mår 1000ggr bättre :)

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.