En skåning i krig

Home Forums Dagböcker En skåning i krig

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 1,782 total)
  • Author
    Posts
  • #661393
    Adolfsson wrote:
    Alla kan ju inte gilla Cutler! Han är bra men tycket är ju olika Oggelito!
    :up:

    ja men jonte verkar hata cutler 8)

    #661394
    faogel wrote:
    Haha, det blev väl en 7 -8 reps. Hon var bra mycket starkare än vad jag trodde. Det var hennes första gympass någonsin :p
    Annars sysslar hon bara med en massa löjliga step & aerobicspass på friskis :(

    Skärpning! Om jag vore du sku jag sätta henne och böja, sedan supersetta med liggande lårcurl! :P😀

    #661395
    MATTI wrote:
    Skärpning! Om jag vore du sku jag sätta henne och böja, sedan supersetta med liggande lårcurl! :P😀

    Haha. Det låter som en klockren idé! :D
    Det ska jag fan göra, nu är de slut med allt mesande på mjukis&svettis! :bb:
    Nu ska hon fanimig bli grov

    #661396
    Adolfsson wrote:
    Alla kan ju inte gilla Cutler! Han är bra men tycket är ju olika Oggelito!
    :up:

    :emo-thumb

    #661397
    Oggelit0 wrote:
    Varför gillar du inte cutler ? och vem e din favorit ?
    Oggelit0 wrote:
    ja men jonte verkar hata cutler 8)

    Haha, hata honom var till att ta i. Men jag gillar inte honom. Han har ingen estetiskt tilltalande fysik i mina ögon. Jag tycker han har alldeles för bred midja, och att han aldrig tar sig i 100% form. Senast han gjorde det var väl 2001? Sen är han riktigt seg att följa, om man ser till hans filmer. Och så ska han alltid, i alla intervjuer, snacka om sina sponsorer. Men visst, det finns fler som gör det. Men i mina ögon är det ingen tilltalande herre. En midja bred som ett kylskåp och en trist personlighet.

    Har ingen direkt favorit, men det finns en del killar vars fysiker jag gillar:

    Coleman – för att han var den första BB jag såg ett filmklipp med, och då körde han bodypump med 200 pounds hantlar i hantelpress. Sen har han en jävligt skön stil, med goa komentarer.

    Phil Heath, Melvin, Flex Wheeler, Dexter, Binais, David Henry, Ahmad Haidar & Johnie Jackson är andra killar som jag tycker har tilltalande fysiker.

    #661398
    faogel wrote:
    Haha, hata honom var till att ta i. Men jag gillar inte honom. Han har ingen estetiskt tilltalande fysik i mina ögon. Jag tycker han har alldeles för bred midja, och att han aldrig tar sig i 100% form. Senast han gjorde det var väl 2001? Sen är han riktigt seg att följa, om man ser till hans filmer. Och så ska han alltid, i alla intervjuer, snacka om sina sponsorer. Men visst, det finns fler som gör det. Men i mina ögon är det ingen tilltalande herre. En midja bred som ett kylskåp och en trist personlighet.

    Har ingen direkt favorit, men det finns en del killar vars fysiker jag gillar:

    Coleman – för att han var den första BB jag såg ett filmklipp med, och då körde han bodypump med 200 pounds hantlar i hantelpress. Sen har han en jävligt skön stil, med goa komentarer.

    Phil Heath, Melvin, Flex Wheeler, Dexter, Binais, David Henry, Ahmad Haidar & Johnie Jackson är andra killar som jag tycker har tilltalande fysiker.

    Okej då förstår jag :)

    #661399
    Oggelit0 wrote:
    Okej då förstår jag :)

    Congratz

    #661400

    Enormt taggad inför morgondagens bröst/tricepspass. Nu är det hög tid att få lite volym på skiten också! :bb:

    #661401

    Gårdagens bröst&tricepspass

    Bänkpress
    80*8
    85*8
    85*6
    80*7

    Sned bänkpress i smith
    50*8
    55*8
    55*8
    55*8

    Gianstset; Frenchpresskickbakspushdowns med reppushdowns med stångsmalbänk.

    1a set*2 rundor
    2a set*2 rundor

    Ett godkänt pass! :bb:

    #661402

    Ett tidigt ryggpass imorse, såg igårkväll en film där Dennis Wolf tränades under Milos Sarcevs ledning. Blev riktigt sugen på att testa på giantset även för ryggen och använde mig av 7 olika övningar:

    Latsdrag med V handtag Sittande rodd, brett grepp Sittande rodd med rep Hantelrodd med båda hantlar samtidigt Sittande skivstångshrugs/rodd Tbar row Gymleco friviktsmaskin.

    Körde detta 3 varv, med ungefär 2 minuters vila emellan. Riktigt intensivt, det hela tog ungefär 20 minuter :up: Kul med lite variation :)

    Ikväll blir det lugn hemmakväll, värsta stormen i Helsingborg

    #661403
    faogel wrote:
    Ett tidigt ryggpass imorse, såg igårkväll en film där Dennis Wolf tränades under Milos Sarcevs ledning. Blev riktigt sugen på att testa på giantset även för ryggen och använde mig av 7 olika övningar:

    Latsdrag med V handtag Sittande rodd, brett grepp Sittande rodd med rep Hantelrodd med båda hantlar samtidigt Sittande skivstångshrugs/rodd Tbar row Gymleco friviktsmaskin.

    Körde detta 3 varv, med ungefär 2 minuters vila emellan. Riktigt intensivt, det hela tog ungefär 20 minuter :up: Kul med lite variation :)

    Ikväll blir det lugn hemmakväll, värsta stormen i Helsingborg

    Såg det på Tv, blåser gött? :p

    #661404
    MATTI wrote:
    Såg det på Tv, blåser gött? :p

    Fruktandssvärt. Var nere i hamnen en runda och fikade innan idag. De är tur man är riktigt bulkfet, annars hade man nog fasiken blåst med. ;)

    #661405

    Dagen har ägnats åt övningskörning.
    Imorgon blir det helkroppsmassage kl. 15, sen bär det av till gymet för bröst/axelpass :bb:

    #661406
    faogel wrote:
    Dagen har ägnats åt övningskörning.
    Imorgon blir det helkroppsmassage kl. 15, sen bär det av till gymet för bröst/axelpass :bb:

    Mor sa att jag också borde gå på massage men vågar inte! :(

    #661407
    MATTI wrote:
    Mor sa att jag också borde gå på massage men vågar inte! :(

    Haha, vafan. Vågar du inte? :| De är ju riktigt gött :up:

Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 1,782 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.