Framtiden ser god ut, ung och stark.

Home Forums Dagböcker Framtiden ser god ut, ung och stark.

  • This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Posts
  • #49812
    #120010

    I dags läget ligger kroppen i ett bra varv, Klarar av i dags läget:
    Bänk: 120 kg(lätt lyft)
    Mark: 180kg
    knäböj; inte säkert fast ställt än, 120×8

    Om mig:

    Ålder:19
    Längd: 183cm
    Vikt: 87kg
    Tränat(år): hela mitt liv, men 2.5 år gym träning. Och tränar ca 5-7g i veckan.
    Framtiden:
    I en snar framtid skall jag ligga på ett mycket högre vikt tal, om några månader eller något år, kommer mitt mål alltid vara att öka i volym och styrka … och troligen prova på att gå upp på scen om fysiken och energi till detta står kvar. Bli kanske att man provar scen om ca 6 år när jag har fyllt 25. Ger mig tid att få en bra fysik, det behöver jag behöva förr att nå pallen. Om inte detta går så har man troligen fått en väldigt kul upplevelse och kunskap under dessa år.

    När jag tränar(i dags läget); Jag lägger alltid upp massa små mål,. ex som nu till sommaren vill jag ta 130 i bänk. men lägger upp en bit av målet på 125 kg om några månader. Med detta kollar man också vilken nivå man ligger på eller måste jag ha mer tid till detta. :whistle:

    Train hard eat shit!!

    Orkar inte skriva mer i dags läget, men fråga gärna om ni undrar över något… hur jag tränar och annat intressant.:what:

    #120011

    Bra med en liten dagbok Emil ;)
    130 till sommaren tror jag att du grejjar:D

    men blir det deff eller bulk nu?

    #120012

    man får hoppas på det:) blir kanske blir något där i mellan ; ska väll ta bort lite underhudsfett hade jag tänkt.. siktar på rätt hård och stark.. men måste ju ha kvar lite om jag ska försöka trycka upp 130kg.

    #120013

    Orkar inte hålla igång den här dagboken som man kanske ser

    Update:

    vikt: 90 kg
    Bänk: 3:a på 120kg / ska testa 130 om ca några dagar.
    Mark: 200 kg
    knäböj: har ej maxat i men körde en 2:a på 130 för ett tag sen.

    :up:

    #120014

    + har tagit 125 och nu testa 130 :P

    #120015

    Uppdatering:
    Bänk: 130kg (lätt lyft) testa 135 kg direkt efter, de var ett misstag (väntade ca 30 40 sek, skulle ha väntat längre) aja jag ökade i alla fall.

    #120016

    update, har dragit ner lite på mitt kroppsfett nu, har tagit bort så jag ligger straxt över 86 kg. får se om man blir hård som en vägg sen till sommaren

    #120017

    [youtube= [http://www.youtube.com/watch?v=glG3kvkeoiU&context=C408a50cADvjVQa1PpcFN59x5sCEFQEExNMEwfMQDkAqA1DLtPg1k=]]

    #120018

    [youtube=http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=glG3kvkeoiU]

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.