London Calling

Home Forums Dagböcker London Calling

  • This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Posts
  • #66558
    #471071

    Gott nytt alla glada byggare.

    Startar en dagbok har igen for den tredje gangen med ett forsok att lagga pa ett par kg muskler och tajta till lite under aret.

    Har lange gatt och haft dalig motivation till traningen och formen har blivit samre, men nytt ar och nytt lofte att gora nagot at detta.

    Som ni uppmarksamma kanske har markt sa befinner jag mig inte i Sverige, flyttade till London igar for studier:D

    Tankte ar nog sakrast att lagga ut lite traning och kost har sa att era pikar om mina daliga utveckling far en pa ratt spar igen sa man inte bara kommer att ata massa fish and ship och gora Londons pubar osakra8)

    Morgonvikten pa nyarsafton var ganska 90 jamt och detta fordelat pa 182 cm.

    Styrkestatsen ar daliga men far val skylla pa att man aldrig har varit nagon styrkelyftare utan satsat mer pa kvalite:whistle:

    Mark 200
    Bank 125
    Boj 150*5

    Bor nu de forsta dagarna pa hotell och kommer att fa tilltrade till mitt boende pa sondag sa ska forsoka att leta upp nagot bra gym i narheten med vettiga priser men blir kanske att kolla runt och testa manga olika bara for skojsskull.

    Dagen an sa lange har skotts fint med bra mat och en riktigt lang prommenad i Hyde park.

    En del bilder kommer de nog att bli sen nar formen blivit battre och man har fixat dator och slipper sitta pa internetcafe.

    #471072

    Idag sa klarades forsta gym passet av har sen man kom till London.
    Har atit bra hela tiden sa gott som:whistle:
    Kommit igang och borjat med morgoncardion men ingen traning forens idag, har varit flor mycket nu i borjan att komma iording med och med skolan sa traningen har blkivit lite lidande men idag sa letade upp ett gym som lag nara skolan i convent garden.
    det var ett stor och helt klart ok gym men det enda man kan gnalla pa ar val priserna men det galler vsal bara att vanja sig.
    Blev lite brost, axlar och armar idag.
    skont att vara tillbaka pa ratt spar igen:up:

    #471073

    Hoppas allt är bra ”over there ” :)

    #471074
    Dennis Johansson wrote:
    Hoppas allt är bra ”over there ” :)

    +1!

    lycka till mer träningen och allt annat:)

    så får vi se en stooor BC-Man när han kommer tillbaka:D eller ja större!!:up:

    #471075

    Njut av London, du får leka turist och knäppa kort som en galning….

    Lycka till med allt!!!!

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.