Lonely road to the stage

Home Forums Dagböcker Lonely road to the stage

  • This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #48244
    #117526

    Folk har alltid olika riktningar i sitt liv, vissa vill bli politiker, fotbollsproffs och andra kanske läkare. Jag har väl aldrig haft direkt ”vanliga” tankar kring vad jag verkligen vill bli när jag blir äldre. Först var det fotbollsproffs, dock försvann den drömmen när killarna i laget började mobba mig. Det fanns alltid en anledning att trycka ner mig, du har fula kläder, skor osv. Jo, visst så säger folk ”skit i det” ”låt inte dem trycka ner dig” men såklart så påverkar de en. Denna tid plus att bli mobbad från 3-9 sätter negativ spår. Nu försöker jag verkligen inte få uppmärksamhet om ni tror de, detta är bara en början på förklaringen hur styrketräning förändradet mitt liv. Jag har alltid fått stå upp för mig själv, har aldrig haft någon äldre kusin som gått emellan och slått mobbarna på käften, nä utan mina kusiner gillade också att slå mig, det var tydligen väldigt roligt. Skitsnacket gick om mig, ändå att jag var den mest oskyldigaste människan i klassen, vilket slutade tragiskt. Ett antal killar kom till min skola för att misshandla mig med baseboll trä, luvor och andra tillhyggen. Denna dag förändrade mitt liv, jag hade nästan bestämt mig för att ta mitt liv tills jag såg ”Pumping Iron”. Jag vill också bli stor tänkte jag! Dagen efter tog jag mina sketna träningskläder och joggade till gymmet och smög in. Började såklart med att köra bröst, hehe. Året gick och jag hade ökat otroligt mycket i styrka och vikt. Nästa år, tränade jag 6 dagar i veckan och nu hade jag lärt mig om kost och hur jag skulle träna. Jag ökade mer och mer. Nu gick ryktena, ”Han går på anabola” ” akta er för honom, han är farlig”. Detta skitsnack blev min motivation att sträva efter att bli större, de var som en orgasm. Nu har jag hållit på seriöst i lite mer än 3 år och har byggt upp en bra fysik och styrka enligt veteranerna på gymmet, jag är nu ”känd” där jag bor för att vara ett monster.
    PS. ber om ursäkt för så lång text, men ville bara förklara lite.
    Stats:
    173cm
    81kg (deff)
    De 3 stora:
    Bänkpress 135kg (fast)
    Knäböj 140kg
    Marklyft 180kg

    Hoppas verkligen ni vill följa!
    Kommer nog komma en massa bilder osv.
    Tack för ni läste!

    #117527

    Tjena alla!
    Gick upp klockan 9 och begav mig till gymmet för att köra ben. Testade idag att köra ben på tom mage, dock hade jag laddat upp med JackD,caffeine och grönt te. Blev ett bra pass och svettades ordentligt. Kom hem och mitt uttryck var då (skit hungrig asså). Käkade en burk tonfisk med en massa broccoli!

    Blev dock inget tungt pass idag utan körde mest kontakt. Läste ett tips från Cody ”the quadfather”Lewis och det var att mellan varje set vader skulle man stretcha ut lite. Det var otroligt skönt speciellt efter man kört många reps med lägre vikt för att få mer kontakt. rekommenderas starkt!:up:

    #117528

    Tjena, för jävligt att du blivit så illa behandlad, du får ändå försöka att inte låta detta förstöra för dig utan vända det till nåt positivt. Bli inte bitter och hatisk för det förstör bara ännu mer, försök var glad och positiv så blir allting lite lättare :up:

    Angående vaderna, det funkar säkert att stretcha men man kan också bara köra ett avlastningsset med enbart kroppsvikten mellan de tunga arbetsseten, det brukar jag göra.

    Mycket bra styrkestats har du speciellt med tanke på längd och vikt :up:
    Kommer säkert kika in här ibland, kör hårt!

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.