Mr.Amir, Under Construction!

Home Forums Dagböcker Mr.Amir, Under Construction!

  • This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Posts
  • #54041
    #135773

    (startade en blogg men tror det var det här jag var ute efter egentligen)

    Idag var en toppen dag för träning och allt annat för den delen!

    Uppvärmning – hantel lyft åt sidan/fram/bak och rutator kuffen med lätta hantlar

    Hantelpress – 4 Set / 10 – 15 reps
    Började på 32kg avsluta på 40 kg strikta 10or

    Drag i rodd maskin med rak stång med drag mot övre bröst – 4 Set / 15 – 20 reps. Sedan kombinerade set med hantel lyft, framåt lutad för baksida axlar. Avslutade ett set med många reps med rep i rodd maskin stående med drag mot hakan för kontaktens skull.

    Shrugs med stång – 4 Set / 10 – 15 reps vikt: 150kg – 180kg följt utav strikta hantellyft åt sidan med 10 kg plattor.

    Dips smalt grepp – 3 Set / 20 – 30 reps
    30 reps på första setet sedan mindre för varje set.

    Triceps med rep en arm åt gången föjt utav hantel curls med omvänt grepp framåt lutad för under armar – 4 Set / reps? Många! Var bara ute efter kontakt och pump. Hantel för under armar var 20 kg och ca 15 reps.

    Shrugs, hantlar, sittandes – 4 Set (snabba) / 12 – 15 reps. vikt: 40 kg hantlar

    Cardio – 20 min promenad, 20 min crosstrainer, 20 min stepmaskinen.

    Stretch – 10 minuter hela kroppen.

    Passet gav mig en super pump och jag försökte ta en bild på gymmet men den blev lite suddig men ska ladda upp den ändå.

    Ifall ändå alla pass kunde vara så här super som idag!:D

    #135774

    Planen var att hinna med träning som inkluderade korsrygg, mage, baksida lår. Men så blev det inte, var annat som dök upp men tänkte köra det imorgon istället som är min egentliga vilodag. Ser fram emot marklyften speciellt nu när man haft uppladdningsfas 36 timmar (keto) :D

    #135775

    Ser bra ut! Du kan inte fixa ordentliga bilder? (Av ren nyfikenhet)

    #135776
    Chiliwoop wrote:
    Ser bra ut! Du kan inte fixa ordentliga bilder? (Av ren nyfikenhet)

    Tack! Jo, tänkte att jag skulle bättra på den biten.

    #135777
    MrAmir wrote:
    Tack! Jo, tänkte att jag skulle bättra på den biten.

    Kul! Blir roligare kolla in här också och börja följa journalen om du fortsätter uppdatera!
    Du har ju kött att visa så sluta tissla och tassla med tshirts och linne när du knäpper kort! ;)

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.