Ny här !

Home Forums Dagböcker Ny här !

  • This topic is empty.
Viewing 8 posts - 16 through 23 (of 23 total)
  • Author
    Posts
  • #538467

    Och jag är den skyldiga hobby fotografen;)

    Tillika Ullizes man.

    Har använt min superzoomkamera, men har svårt att få bra bilder. Det är riktigt knepigt ljus på gymmet. Får nog ta och lära mig frugans systemkamera och se om det blir bättre bilder. Men övning ger färdighet. Så jag fotar vidare i jakten på den perfekta inställningen för gymmet:D

    #538468

    Tack för att du alltid finns för mig hjärtat. Puss älskar dig

    #538469

    Idag blev det total vilodag.
    Det blev nog lite för hårt igår, fick lite ont i ryggen så jag vilar kanske två dagar vi får se hur det känns imorgon.
    Jag vet att jag inte ska vara så ivrig med att öka på vikterna ,
    men jag är hopplös.

    #538470

    skit oxå, brukar inte klaga men har hemskt ont i ryggen så det fick bli vilaidag med. Attans detta var ingen bra början , men det är en ny dag imorgon så jag håller tummarna att det känns bättre imorgon.

    #538471

    inte bra detta , efter en bra start så blir man sjuk, förkyld med feber o halsont, bara att vila några dagar :(

    #538472

    Hej igen eller kära dagbok eller ja vad vet jag. D
    et blev inte mycket med detta.
    Nu har förkylningen gett sig, men tyvärr så höll inte min axel o efter läkarbesök hos ortopeder så har jag fått ett tråkigt besked, axelleden är skadad och det ser just nu ut som det är en amputation av den som gäller, dvs man kommer att kapa en liten bit på leden ut mot nyckelbenet. Så tills vidare så kommer jag att fortsätta träna ben o mage, men får ligga på väldigt låg nivå. Allt detta känns mycket tråkigt, men men det kunde ha varit värre.

    #538473

    Ja jag får väl säga adjö kära dagbok för denna gången, ryggen ville inte alls , hamnade på sjukhus igår o kunde inte gå. Ryggskott, minska ner på träning o börja med sjukgymnastik, mrt om två veckor om det inte är bättre*suck* tack för mig för denna gången. PÅ återsende även om det kommer ta tid

    #538474

    Låter inget vidare, lider med dig. Hoppas du kryar på dig snart.

Viewing 8 posts - 16 through 23 (of 23 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.